Avoin kirje Tytti Yli-Viikarille – pelisi ei ole vielä hävitty

Asia on kuten, Larsen ja Liski kirjoittavat:

Toivottavasti Tytti ymmärrät, että tukijoukkosi miettivät parhaillaan miten säilyvät tästä itse jalat kuivina, ja ovat täysin valmiita heittämään sinut kuvainnollisen junan alle. Onnellinen saat olla siitä, että monessa maailman maassa juna ei olisi kuvainnollinen, vaan fyysinen.

Sinulla on kuitenkin on kuitenkin vielä yksi mahdollisuus kääntää tämä tappiosta todelliseksi voitoksi – ota puhelin käteen, soita Liskille, puhu suusi puhtaaksi kaikesta asiaan liittyvästä, ja pyydä anteeksi omia virheitäsi.

Vaikka kartellilainsäädäntöä ei valitettavasti voi ylettää korruptioon, niin sama logiikka pätee – vie mukanasi muita, niin kansa kyllä antaa anteeksi, ja tässä tapauksessa jopa palkitsee.

Jos asiat ovat kuten ne nyt näyttävät olevan ja päitä putoaa riittävästi, lupaan myös tehdä valtuustoaloitteen patsaan pystyttämiseksi Helsingin parhaalle paikalle sinun kunniaksesi.

”You either die a villain, or live long enough to see yourself become the hero.”

Kirjoittaja on Liberaalipuolueen Helsingin piirin varapuheenjohtaja, varavaltuutettu kaupunginvaltuustossa ja kunnallisvaaliehdokas.

AmosAhola
Liberaalipuolue Helsinki
Ehdolla kuntavaaleissa

Olen 38-vuotias ohjelmistotuotannon diplomi-insinööri, jolla on takana 11 vuotta suomalaisessa teollisuuskonsernissa sekä parissa ohjelmistostartupissa. Viimeisten hallitusten kyvyttömyys vähentää työttömyyttä muuten kuin julkissektorille työllistämällä sai minut mukaan politiikkaan ja Liberaalipuolueen aktiivijäseneksi.

Suomi on todella syvällä suossa, ja ihmettä ei ole varaa enää odottaa.

Liberaalipuolueen Helsingin piirijärjestön varapuheenjohtaja, varavaltuutettu: amos.ahola@liberaalipuolue.fi