Sairaanhoitajien hakijamäärän lasku

Olen hieman yllättänyt, että sairaanhoitajien määrässä ei tehty näillä puheilla ennätystä.

Ilmeisesti ala on näyttänyt todelliset mahdollisuudet palkkausten ja tulostettavien kiitos-korttien osalta.

Vaikka kuinka on hehkutettu kuinka naisen olisi hyvä olla sairaanhoitaja ja ei ainakaan insinööri,  tämä ei ole kansaan uponnu.

Minä Anna Maria Keikko en opiskele sairaanhoitajaksi. Tietänette jääräpäisyyteni tason kun päätän jotain ja tämä on sitä luokkaa taas. Koen että minua on yritetty painostaa opiskelemaan sairaanhoitajaksi, jottei tulisi säröä. Minä korkeitaan jatkan kemistiksi, sillä jo vuosi kymmeniä on ollut naiskemistejä. Jos siis mahdollisuus tähän aukeaa.

annakeikko

anna.keikko@gmail.com

Olen Anna Keikko 36-vuotias puolivallaton sinkkunainen.

Kemiantekniikan insinööri ja laborantti.

Oon myös instassa, joten jos kiinnostelee seurata enemmän mun touhuja👇www.instagram.com/nuotinvieressaontilaa

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu