Lähdetään yhdessä voittamaan vaaleja!

Perussuomalainen puolue sai historiansa suurimman ja vaikuttavimman voiton vuoden 2023 vaaleissa. Olemme hallitusneuvotteluissa.

Työ Suomen pelastamiseksi on kuitenkin vielä kesken. Meillä on edessämme kolmet vaalit vuosina 2024-2025.

Minua on pyydetty jatkamaan puoluesihteerin toimessa. Useat kentän puurtajat ovat kääntyneet puoleeni ja pyytäneet että jatkaisin. Pitkän harkinnan jälkeen ilmoitan, että olen valmis palvelemaan puoluetta jos puolueen jäsenet niin tahtovat.

Visioni on voittaa edellä mainitut vaalit, uudistaa puoluetta, hankkia lisää jäseniä ja vahvistaa kenttää niin, että vuoden 2025 lopussa olisimme poliittisesti merkittävin puolue Suomessa.

Haluan tässä kiittää myös siitä tuesta, jota olen saanut kahden vuoden aikana – yksimielisyys on voimaa. Rohkenen myös lähettää seuraavan viestin jokaiselle aktiiville ja puurtajalle: olemme kahden vuoden aikana kulkeneet historiallisia polkuja. Niissä kamppailuissa Teiltä on kysytty rohkeutta, sitkeyttä ja voimaa. Olette myös opettaneet minulle paljon. Kiitän Teitä mahdollisuudesta palvella voittoisaa kansanliikettä. Asetan Teidän päätettäväksenne sen, jatketaanko sitä minun johdollani.  

Arto Luukkanen – puoluesihteeri (PS)

artoluukkanen
Perussuomalaiset Järvenpää
Ehdolla europarlamenttivaaleissa

EU-ehdokas. Täysillä Kotiinpäin!
www.artoluukkanen.fi

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu