Puhtain asein puhtaan asian puolesta – avoin kirje Mikko Kärnälle ja Oula Silvennoiselle

Hyvät Veljet!

Olette julkisuudessa kovasti yrittäneet yhdistää Pekka Katajan murhayrityksestä vangittuja ja epäiltyjä henkilöitä perussuomalaisiin. Oulan mielestä ”oikeistoekstremismi on lomittunut perussuomalaisten rakenteisiin” ja Mikko on sitä mieltä, että PS on flirttaillut ”äärioikeistolaisten” kanssa.

Suomessa on tietenkin sananvapaus ja jokainen saa olla mitä miltä haluaa.

Te arvoisat veljet saatte sanoa mitä haluatte…mutta…faktojen pitää olla järjestyksessä.

Faktat: kumpikaan eivät ole PS:n jäseniä

Kumpikaan näistä vangituista ei ole perussuomalaisen puolueen jäsen. Toinen on erotettu ja toinen ei ole ikinä päässyt toistuvista yrityksistä huolimatta puolueen jäseneksi. Olisi hienoa kun sinun Oula voisi olettaa olevan jotenkin faktojen kanssa tekemisissä…niin että korjaisit tekemäsi virheen. Eihän sinulla ole mitään evidenssiä flirttailusta.

Mikko on tietysti asia erikseen.

Muistakaa puhtain asein puhtaan asian puolesta!

Hyvä Oula ja Mikko! Ymmärrän tietysti teidän molempien loanheiton päämäärän. Tarkoitus on luoda narratiivi, jossa äärioikeistolaiset ja perussuomalaiset sekoitetaan toisiinsa. Kun Perussuomalaisista tullee ensi keväänä Suomen suurin kuntapuolue niin kaikki keinot näyttävät olevan sallittuja.

Sen verran voin kuitenkin vanhempana ja kokeneempana veljenä todeta, että likaiset keinot eivät vie perille. Kuten Mannerheimin vaakunassa todetaan: Candida pro causa ense candido (Puhtain asein puhtaan asian puolesta). Likaisilla tempuilla ei ole siunausta.

Nuhtelua nuoremmille veljille!

Nyt sitten se varsinainen nuhtelun sana veljille Oula ja Mikko.

Ei teidän horinoita voi tunkea kansalaisten kurkusta alas!

Huomauttaisin myös kohteliaimmin, että ennen näitä vangitsemisia te kumpikaan että olleet yhtään kiinnostuneet Pekka Katajan kohtalosta vaan pysyitte visusti vaiti. Nyt kun muutama poliittinen irtopiste on saatavissa, niin noukitte niitä.

Se todellinen ja oikea narratiivi tässä harvinaisessa pahanteossa on se, että perussuomalainen puolue on lain ja järjestyksen puolue, jonka jäsenet ovat – kuten näemme – alttiita loanheitolle ja myös väkivallalle. Kuraa lentää niin poliittisen vasemmiston, lankulla kävelevän keskustan kuin myös äärioikeiston taholta. Nykyään vaatii rohkeutta olla perussuomalainen.

Me olemme kuitenkin aina lain ja järjestyksen puolella. Laillisuuden puolella laittomuutta vastaan.

PS – rauhallisemman ja paremman Suomen puolesta!

PS on eturintamassa kun taistellaan paremman, demokraattisemman, rauhallisemman ja väkivallattoman Suomen puolesta. Perussuomalaiset ovat se voittamaton este, johon niin Antifan, viher-vasemmisto-ekstremistien kuin myös äärioikeiston yritykset murtuvat. Ilman haukuttuja perussuomalaisia tämä yhteiskunta olisi mahdollisesti terrorin ja ääri-ilmiöiden riepoteltavana.

Nyt näin ei ole. Lain ja järjestyksen voimat vallitsevat. Onneksi.

Hyvä Oula ja Mikko! Huomauttaisin vielä, että meillä ollaan hyvin tarkkoja jäsenhakemusten hyväksymisessä. Siksi kaikella ystävyydellä hyvät veljet…rohkenen epäillä, että jos jostain syystä hakisitte Perussuomalaisten jäseniksi, joutuisivat valitsijat miettimään kaksi kertaa valintaa. Ehkä joutuisimme sanomaan, että ”hyvä Oula ja Mikko…kattellaan ensin vähän ja mietitään sitten…perussuomalaisten jäseneksi vaaditaan hyviä tapoja ja asiallisuutta”.

Mutta älkää heittäkö toivoa pois!

Kun ahkeroitte nöyrästi ja teette katumuksen soveliaita hedelmiä, niin voihan se PS:n ovi teillekkin joskus kaukaisessa tulevaisuudessa avautua.

Arto Luukkanen (ps).

1. Mikolle vielä lohduttava viesti: ”size does not matter”! Sehän pätee myös puolueisiin))

artoluukkanen

Varakansanedustaja. Dosentti Arto Luukkanen. Vaalisivut: <a href="http://www.artoluukkanen.net" title="www.artoluukkanen.net">www.artoluukkanen.net</a>.