LVM:n ”apparaatiin ” tuottama mielipiteen muokkaus on jatkuvaa jokapäiväistä vaikuttamista.

Kiitoksia tämän päivän mielenkiintoisesta pod- puolituntisesta

https://impulssilvm.fi/2019/11/05/lisaako-vai-vahentaako-digitaalisuus-liikennetta/

++++

Vain yksi perustavanlaatuinen huomio mikä koskee lähinnä tavaraliikennettä , ei niinkään henkilöliikennettä muuten kuin vapaa ajan sisämaan matkustaja liikennettä

++++

Tulevaisuuden liikenne automaation robotiikkaan ja digimaailmaan valmistautuminen rakentuu ja se voidaan rakentaa
paremmaksi , tehokkaammaksi ja liikenteeseen perustuva palvelutuotanto kestävän kehityksen mukaisesti tuottavaksi liikennejärjestelmäksi toimijoiden toimesta vain
ja ainoastaan sille infralle mitä valtio rakentaa.

ja

valtion tuottama järjestelmä on aivan erilainen eri liikenne infroilla. Ja sen tulisi olla erilainen maan eri osissa hyödyntäen maantieteellisesti optimaalisia liikennemahdollisuuksia.
Eli Suomeksi:

tavaraliikuttamisiin niin kotimaan tuotannossa kuin ulkomaan kaupassa tulisi aloittaa nolla tasolta ja etsiä tehokkaimpia mahdollisia reittejä ja liikenneväyliä, sen sijaan että pitäydytään puutteellisessa neljälle liikennemuodolle optimoidussa liikenneverkossa ja järjestelmässä

Maksimoidaan
-meriliikenne ja sille tehokkaimmat lähikuljetusmuodot lähellä rannikkoa
-sisävesiliikenne sisämaahan erityisesti Järvi Suomeen, kaikkialla missä se on mahdollista
-raideliikenne sinne missä on paljon ihmisiä -tarvittaviin liikennemääriin , tai /ja tavaraliikenne tarpeita, sinne minne meri /sisävesiliikenteellä ei pääse.

ja rakennetaan em pohjalta optimoidut maantiet niille tarvittavat ,robotisaatiot, digiliikenteet jne….

ja näille kaikille

aloitetaan optimoitu kehittäminen ja tulevaisuuden suunnitelmien tuottaminen eri instansseissa ja työryhmissä viiden liikennemuodon mukaisesti sen sijaan että nyt suunnitellaan tulevaisuutta valtakunnan tason liikennejärjestelmää vain neljälle liikennemuodolle

viite:https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/bionavigaattori/kunnat-alueet-vai-valtio-syypaa-sisavesiliikenteen-alennustilaan/

bionavigaattori

merikapteeni,EMLog kokemusta laivapäällikkötehtävien lisäksi mm. Kaupan ja teollisuuden tuotannon jakelu hankinta ja logistiikan johtamisesta , Venäjä-Suomi raideliikenne vaunuvuokrauksesta, Hamina Kotka alueen transit-liikenteessä ja Venäjän öljyteollisuuden tuotannon ja liikenteen laatu ja määrä tarkastus laboratorion johto tehtävistä. Öljyporausalusten suunnittelusta, rakentamisen valvonnasta sekä satamasuunnittelu toiminnoista. Elektroniikka romu keräys logistiikan aloituksen organisointi, suunnittelu ja toteutuksen johtaminen Suomeen Sisävesiliikenne logistiikan tutkiminen ja sisävesi-itämeri mallisuojatun laivamallin kehittäjä www.sisävesi.fi

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu