Ruotsi yli kymmenen vuotta edellä meitä sisävesikuljetusten organisoinnissa EU tavoitteeseen

Ongelma on, että meillä ei ole vielä edes aloitettu tutkimaan mitä pitäisi tehdä.

Tänään NAVIGATOR merenkulun ammattilehti toteaa Ruotsin sisävesiliikenne toimenpiteistä https://navigatormagazine.fi/uutiset/norvikin-satamasta-potkua-ruotsin-sisavesien-kuljetuksiin/?utm_medium=email&utm_campaign=Navigator%20uutiskirje%202292020&utm_content=Navigator%20 joilla Ruotsin hallitus aikoo jatkaa hyvin aloitettuja rekka liikenne volyymien siirtoja vesiliikenteeseen.

Meillä, ainoastaan yhtä vaihtoehtoa -Saimaan kanavaa ja sen Venäjän kautta kulkevaa meriyhteyttä kehitetään ja tuodaan silloin tällöin esiin pikkupanoksilla (nyt ensi vuoden budjettiin 13 miljoonaa noin miljardin euron maantie ja raideliikenne vaihtoehtojen rinnalle-suurella media näkyvyydellä) ilman vaihtoehtovertailuja. https://yle.fi/uutiset/3-11549267 

Ohessa Ruotsin toimia viimeisen 10 vuoden aikana  ja meidän vesistömme vaihtoehdot

joita

Voitaisiin alkaa tutkimaan Ja keskustelemaan tulosten valossa EU liikennestrategian toimenpiteistä Ruotsin mallin mukaisesti.  http://sisavesiliitto.simplesite.com/445968775

bionavigaattori

merikapteeni,EMLog kokemusta laivapäällikkötehtävien lisäksi mm. Kaupan ja teollisuuden tuotannon jakelu hankinta ja logistiikan johtamisesta , Venäjä-Suomi raideliikenne vaunuvuokrauksesta, Hamina Kotka alueen transit-liikenteessä ja Venäjän öljyteollisuuden tuotannon ja liikenteen laatu ja määrä tarkastus laboratorion johto tehtävistä. Öljyporausalusten suunnittelusta, rakentamisen valvonnasta sekä satamasuunnittelu toiminnoista. Elektroniikka romu keräys logistiikan aloituksen organisointi, suunnittelu ja toteutuksen johtaminen Suomeen Sisävesiliikenne logistiikan tutkiminen ja sisävesi-itämeri mallisuojatun laivamallin kehittäjä www.sisävesi.fi

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu