Tarkennuksia Yle Saimaan kanava – artikkeleissa esiintyneisiin ratkaiseviin yksityiskohtiin

 

Kiitoksia Ylelle ja  Kalle Schönbergille hienosta sisävesiliikenne buffauksesta eli artikkelistasi eilen  23.09.2020  :  https://yle.fi/uutiset/3-11559377

Yle (ja muu media) on ollut erityisen kiinnostunut buffaamaan tosin vain  pelkkää Suomen valtion näkemystä sisävesien kehittämisiksi, jättämällä sisävesien kokonaiskuvan ja niille  EU:ssa sovitut   liikennemoodi siirrot huomioimatta näistä yksipuolisista buffauksista ,joista olen tehnyt  usean vuoden ajan huomiota

Suuren yleisön -äänestävän kansan – Näkemys on siten muodostunut valitettavasti hyvin rajatuksi ja osin virheelliseksi näkemykseksi Suomen sisävesien rahtiliikenne mahdollisuuksista ja infra rakentamistarpeista sisävesille.

Niitä samoilla  puutteellisilla lähtöedellytyksillä on Saimaasta kirjoittanut Ylessä nyt LVM:n infra kehittämispäätöksen jälkeen myös:

Ulla Ylönen 16.09.2020 : https://yle.fi/uutiset/3-11548089

Marika Anttonen 17.09.2020 : https://yle.fi/uutiset/3-11549267

+++

Em syystä yllä kuvassa joitain  huomioita artikkelistasi.

 

+++

Otan tässä esille siltä osin ja  siinä järjestyksessä mitä ne esiintyivät kirjoituksessasi : Ks.  Kuva taulukko yllä:

 

 

bionavigaattori

merikapteeni,EMLog kokemusta laivapäällikkötehtävien lisäksi mm. Kaupan ja teollisuuden tuotannon jakelu hankinta ja logistiikan johtamisesta , Venäjä-Suomi raideliikenne vaunuvuokrauksesta, Hamina Kotka alueen transit-liikenteessä ja Venäjän öljyteollisuuden tuotannon ja liikenteen laatu ja määrä tarkastus laboratorion johto tehtävistä. Öljyporausalusten suunnittelusta, rakentamisen valvonnasta sekä satamasuunnittelu toiminnoista. Elektroniikka romu keräys logistiikan aloituksen organisointi, suunnittelu ja toteutuksen johtaminen Suomeen Sisävesiliikenne logistiikan tutkiminen ja sisävesi-itämeri mallisuojatun laivamallin kehittäjä www.sisävesi.fi

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu