Julma ilkeys
Mistä johtuu tämän päivän eri toimialojen palvelupisteissä esiintyvä julma ilkeys Suomessa, josta ei paljon puhuta, Gigantin esimerkkiä lukuun ottamatta.
Arjen tasolla, siihen voi törmätä päivittäin. Sen kuuntelua voi välttää, menemällä toiseen palvelupisteeseen. Tilatun ajankin voi peruuttaa ja varata aika toiselta toimijalta, tai kolmannelta. Kaupan alan ilmapiiri vaikuttaa vihamieliseltä, jossa ihminen on asetettu kujanjuoksijan asemaan.
Aika mystinen blogikirjoitus.
Mutta varmaan tuokin on Sanna Marinin syytä jos kysytään Puheenvuoron viisailta..
Ilmoita asiaton viesti
Ne ovat ilkeitä lauseita tai käytöstapoja, joihin ei oikein voi järkiperäisesti reakoida. Niiden tarkoitus on nöyryyttää kohteeksi joutunutta henkilöä.
Ilmoita asiaton viesti