Kulttuuri ei osaa lainkaan tällaisia asioiden itseensä ymppäämisiä eikä etenkään ekspansiivista julkisuusmarkkinointia kuten urheilu

Kulttuuri ei osaa lainkaan tällaisia asioiden itseensä ymppäämisiä eikä etenkään ekspansiivista julkisuusmarkkinointia kuten urheilu

Toisaalta toki taidemuseot ja musiikkifestivaalit ovat ihan toisen luokan tekijöitä vetovoimaltaan markkinoimattakin ja etenkin sisältönsä rikkaudelta ja syvyydeltä kuin urheilu – urheilun ollessa kuin siivu leipää kun kulttuuri on kuin koko leipäkauppa.

Vanha sanonta kuuluukin – tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Tässäkin uutisessa musiikkikulttuuri asetetaan urheilun juoksupojaksi.

https://yle.fi/uutiset/3-12531447

0
eerojuhani vaarala

Miehellä kansainvälisyyttä suomalaisella metsälaavulla - päässä Venetsiasta ostettu lippalakki

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu