Heheh, kysymyshän on vain jatkoajasta. Minullekin myönnettiin vähän. Mutta mielenkiintoinen juttu, vaikka ei meitä koskekaan, on se, että kun ihmiskunta pikkuhiljaa muuttuu kasvissyöjäksi, hoitaako evoluutio meille satakerran, pötsin ja juoksutusmahan. Ja pitääkö työpaikalla olla taskut täynnä salaattia, että energiaa riittää?
Yksi elokuvahistorian suurimpia kohtauksia on muistaakseni Kivenpyörittäjän kylässä – kun Esko Nikkari kulkee viljapellolla ja juttelee perässään hiippailevan viikatemiehen kanssa ja anoo muutamia päiviä jatkoaikaa että saisi verkot nostettua ja muita askareita tehtyä.
Se on intensiivisintä tasoa mitä elokuvissa on nähty syvintä ja korkeinta tasoa myöten.
Esko Nikkari oli hieno näyttelijä, tai näyttelikö edes, taisi olla ihan luonnostaan. Yksi mieliinpainuvimpia kohtauksia oli kun Nikkari oli elokuvassa Pohjanmaa, nimismiehen kuulustelussa sorakuopalta kuuluneesta konepistoolilla ampumisesta.
Heheh, kysymyshän on vain jatkoajasta. Minullekin myönnettiin vähän. Mutta mielenkiintoinen juttu, vaikka ei meitä koskekaan, on se, että kun ihmiskunta pikkuhiljaa muuttuu kasvissyöjäksi, hoitaako evoluutio meille satakerran, pötsin ja juoksutusmahan. Ja pitääkö työpaikalla olla taskut täynnä salaattia, että energiaa riittää?
Ilmoita asiaton viesti
Yksi elokuvahistorian suurimpia kohtauksia on muistaakseni Kivenpyörittäjän kylässä – kun Esko Nikkari kulkee viljapellolla ja juttelee perässään hiippailevan viikatemiehen kanssa ja anoo muutamia päiviä jatkoaikaa että saisi verkot nostettua ja muita askareita tehtyä.
Se on intensiivisintä tasoa mitä elokuvissa on nähty syvintä ja korkeinta tasoa myöten.
Ilmoita asiaton viesti
Esko Nikkari oli hieno näyttelijä, tai näyttelikö edes, taisi olla ihan luonnostaan. Yksi mieliinpainuvimpia kohtauksia oli kun Nikkari oli elokuvassa Pohjanmaa, nimismiehen kuulustelussa sorakuopalta kuuluneesta konepistoolilla ampumisesta.
Ilmoita asiaton viesti