Onko tämä kehon vireyttämisen nopein, helpoin, vaivattomin ja tehokkain perusjumppa

Onko tämä kehon vireyttämisen nopein, helpoin, vaivattomin ja tehokkain perusjumppa

Olen ryhtynyt pyörittelemään kyynärpäitä ympäri eteenpäin 200 pyöritystä pari kertaa päivässä.

Ja huomannut nämä vaikutukset.

Pulssi ja hengitys nousee – mutta ei tule hiki.

Tulee heti parempi ja vireämpi olo.

Liike vaikuttaa vireyttävästi kaikkeen hartiaseudussa.

Kun kyynärpäiden pyöritys muuttaa nopeassa tahdissa vartalon painopistettä eteen ja taakse – se vaatii vartalolta myös tasapainottavaa vastaliikettä – alaselältä, vatsalihaksilta, reisiltä, pohkeilta ja päkiältä – ja se on valtavan hyödyllinen asia koko vartalolle ja sen vireyttämiselle.

Noilla perusteilla – jos minun pitää valita paras ja nopein ja tehokkain ja missä tahansa tehtävissä oleva perusjumppa – niin se on 200 kertaa kyynärpäiden pyöritys eteenpäin sen verran voimakkaasti että se horjuttaa vartalon tasapainoa. Ja elimistö herää välittömästi kauttaaltaan hyvään vireytilaan.

eerojuhani vaarala

Jos patoat joen ja ohjaat sen muualle – patoamisesi kädenjälki näkyy lähes kaikessa joen virtaama-alueella padon alapuolella – mutta myös uuden uoman virtaaman alueella.

Ihmisen kädenjäljen vaukutuksen dynamiikan logiilkka on juuri näin yksinkertaista.

Jos rikot monimuotoisuuden logiikan rikot kaikkea myös logiikan dynamiikan laajalla vaikutusalueella – luonnonvoimiin asti.

***

Hieno päätös EU:lta jota olen vaatinut siitä lähtien kun vaadin aineetonta kasvua

EU päätti - pesukoneet, pölyimurit ja älypuhelimet jne on pystyttävä myös korjaamaan.

***

Kaikella omistamisella on ympäristövastuun taakka - kun siitä ei huolehdita syntyy ilmastonmuutos, monimuotoisuustuhot ja lajien kato

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu