Onko tämä mediajuttu tosiasioita ja niiden suhteellista toisiinsa liittymisen hämärtävää markkinointikikkailua

Onko tämä mediajuttu tosiasioita ja niiden suhteellista toisiinsa liittymisen hämärtävää markkinointikikkailua

Jolla siirrellään asioiden keskinäistä tärkeyttä ja huomioarvoa mielivaltaisella tarkoitushakuisella tavalla.

Nostetaan joku suihkussa käynti energiakulutuksen keskipisteeseen.

Vääristellen tosiasioita – kuten niin että ei ole energiankulutuksen kannalta väliä että asun kumppanin kanssa 180 neliöisessä talossa täydellä lämmityksellä ja joka huoneen täysien lamppusarjojen valaistuksessa – kunhan käyn 10 minuutin sijaan kolmen minuutin suihkussa – tai ostan suihkuvalmistajan uuden älykkään kalliin suihkun – joka huolehtii energiansäästöstä ja sen ajattelusta – minun puolestani.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5001921

0

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu