Vakavien sähköpotkulautaonnettomuuksien suurin syypää on liikenneviranomaiset ja eduskunta

Vakavien sähköpotkulautaonnettomuuksien suurin syypää on liikenneviranomaiset ja eduskunta

Jotka eivät heti alussa vaatineet sähköpotkulautoihin ehdotonta kypäräpakkoa.

Sillä vauhti on niin kova ja polkupyöräänkin verraten äkillisen tilanteen hallinta paljon vaikeampaa ja varmaa on että jos vauhdilla joutuu onnettomuuteen niin varmasti osuu päähän iskuja.

Ja eihän sen kypärän tarvitse olla pyöräilykypärää kummempi.

Ja se voi olla puhallettavakin. Tai sellainen myssyalusta johon saadaan tärkeisiin iskunotto kohtiin kiinnitettyä iskunvainennus palikat tai ilmalla täytetyt tyynyt.

Mikä vain joka voi kulkea vaivatta taskussa.

Selvää on että sähköpotkulauta on loistopeli kaupungeissa – pitää vaan olla kypärä ja väylät niille. Tai ainakin pääväylät. Kaduilla ja kävelyteillä niille pitää säätää nopeusrajoitus luokkaa 15 km/h – jota voidaan valvoa ja toteuttaa satelliitin kautta. Että on nopeat väylät – ja jos ajat hitailla 15 km/h väylillä niin lauta automaattisesti satelliittisignaalista lyö nopeuden rajoittimen päälle.

Kaikki järjestyy kun käytetään luovaa dynaamista älyä.

0

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu