Yrityksen logoon liitetty vuosiluku synnyttää assosiaation
Yrityksen logoon liitetty vuosiluku synnyttää assosiaation
Että yritys suuntautuu historiaan eikä tulevaisuuteen.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000010207011.html
Ja ajatuksen että kun nykyisyys ei tuotteina kanna niin haetaan nostetta menneestä eikä tulevaisuudesta.
Kyllä se on koko Suomen koko talouselämänkin vika – ilman vuosilukujakin.
Vannotaan konservatiiviseen metsätalouteen ja telotaan alkukustannuksiltaan parasta vientipotentiaalia – Suomen kulttuuria.
Jonka kv kasvuun pohjaa synnyttävät rahasummat ei ole suuren suuria – kuten joka kuntaan aktiivisten kulttuuriharrastajien talo ja niiden tukeminen kunnassa joilla voisi olla kansainvälistä potentiaalia.
Edes sellaista potentiaalukartoitusta kunnat ei harrasta.
Ne panee mieluummin miljardeja tunnin juniin joilla ei ole mitään vientituottoa.
Kommentit (0)