Yrityksen logoon liitetty vuosiluku synnyttää assosiaation

Yrityksen logoon liitetty vuosiluku synnyttää assosiaation

Että yritys suuntautuu historiaan eikä tulevaisuuteen.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000010207011.html

Ja ajatuksen että kun nykyisyys ei tuotteina kanna niin haetaan nostetta menneestä eikä tulevaisuudesta.

Kyllä se on koko Suomen koko talouselämänkin vika – ilman vuosilukujakin.

Vannotaan konservatiiviseen metsätalouteen ja telotaan alkukustannuksiltaan parasta vientipotentiaalia – Suomen kulttuuria.

Jonka kv kasvuun pohjaa synnyttävät rahasummat ei ole suuren suuria – kuten joka kuntaan aktiivisten kulttuuriharrastajien talo ja niiden tukeminen kunnassa joilla voisi olla kansainvälistä potentiaalia.

Edes sellaista potentiaalukartoitusta kunnat ei harrasta.

Ne panee mieluummin miljardeja tunnin juniin joilla ei ole mitään vientituottoa.

eerojuhani vaarala

Pahinta on että media ei ohjaa meitä eettisiin ja realistisiin toteutettavissa oleviin tekoihin - vaan tekemättä jättämiseen.

https://yle.fi/a/74-20113825

Puuttuu pannaan asia kuntoon -asenne.

Ja kun se puuttuu - puuttuu muutos.

Ja maailma ei kehity ja voita ongelmia jos se ei muutu.

Ja jäljelle jää ne aktiviteetit ja ne aktiivit - kuten Björn Wahlroos - jotka haluaa että vain se muuttuu - jolla yhä röyhkeämmin ja epäeettisemmin tehdään arvoja teloen vain rahaa.

Siitä ja vain siitä on pohjimmiltaan kysymys - jota pohjimmiltaan puoluekannasta ja poliittisesta suuntauksesta huolimatta yhä harvempi hyväksyy.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu