Digipelit, luovuus ja oppiminen

Lauri Järvilehto on ristiriitainen itsensä kanssa kirjassaan HAUSKAN OPPIMISEN VALLANKUMOUS.

Digipelien koukuttavuus peruuntuu palkintoihin ja rangaistuksiin. Peleissä nimenomaan OHJATAAN pelaajaa.

Edellisestä voinee päätellä, että digipelit eivät edistä luovuutta ja oppimista.  Syntyy vääränlaisia hermoverkkoja.

 

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04. Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto (kurssiassistentti 2v.), iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97 (erikoistutkija, konsultti, Euro-infon päällikkö), yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (puiteohj.). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 1997 (Psion) ja 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu