Tekoäly ja media

Tekoäly ei ole tiedettä, vaan teknologiaa. Maallikot ja media eivät yleensä ymmärrä kehitystyön eri kategorioita:

Idea – demo – proto – tuote – tuoteperhe – mahdollinen innovaatio.

Media käsittelee liian usein idea tai demoa ikäänkuin kyseessä olisi valmis tuote.

Kehittäjät markkinoivat samaan henkeen kehitelmiään esimerkiksi tähän tapaan:

SiloAI:n toimitusjohtaja Peter Sarlin Tietoviikossa.

 

 

+1
grohn
Sitoutumaton Turku

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04. 3 lasta, 4 lastenlasta. Vaimo kuoli 2006. Koulu Keravalla. Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto (kurssiassistentti 2v.), iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97 (erikoistutkija, konsultti, organisoi 60 softayrityksen ryhmän, EU-infon päällikkö), yrittäjä Bryssel, EU-komissio (puiteohj.). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsiksen siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 2001- softan, joka muuttaa kuvat musiikiksi: www.synestesia.com/cd05/2005.html
PS. Olin komppanian mestari suunnistuksessa ja rynnäriammunnoissa …

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu