Tietoviikko höpsi innovaatioista

Suomessa teknologia-alan lehdistö on heikkotasoisia. Ei edes tiedetä mitä innovaatioilla tarkoitetaan, vertaa kuvat.
Olisi korkea aika ymmärtää, mistä tuotekehityksessä on kyse:

1. idea

2. demo

3. proto

4. tuote, prosessi tai palvelu.

5. innovaatio, jos tuote on käsitteellisesti uusi ja menestyy kaupallisesti

grohn

Asun Nauvossa, Bryssel 97-04. Tutkinto: teoreettinen fysiikka. Työura: Yliopisto (kurssiassistentti 2v.), iltaoppikoulu, Ollituote, Kone, Telefenno, Telenokia, Tekes 84-97 (erikoistutkija, konsultti, Euro-infon päällikkö), yrittäjä Bryssel, Euroopan komissio (puiteohj.). Yrittäjä 05-17. Rakensin kotona tietokoneen 76. Skepsis ry:n siht. 91-92, pj. 93. Kehitin 2001-2015 (pc/mac) ohjelman, joka muuttaa valokuvat musiikiksi: http://www.synestesia.com/cd05/2005.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu