Oulun uuen hienon Mäntyläbaanan liikennevalot meni väährään paikhaan
Kummastellen oon yrittäny ymmärtää, miksi Huilun kohale eli junaratojen takkaa tulevan ainoan jalankulku- ja pyörätietunnelin kohale ei tullu valoja, mutta Kalevan kulmalle tuli.
Kalevan toisela kulmalla, siis ihan vieressä, siis ehkä 50 metrin päässä on toisetki valot, jaksais kait sitä talon sivua sinne kävellä, jos valoista haluaa kulkea, eikö se vanha suojatie ois riittänu.
Nyt Huilusta tulevat varsinki pyöräilijät huihlauttellee ja vilahtellee miten sattuu sen valottoman suojatien yli, mikähän järki tässä on?
Ja seki, että autot nyt pysähtyy punassiin Kalevan kummallaki nurkalla?
En usko minkhän liikennelaskennan osottavan, että siittä Kalevan kulman uusissa valoissa ois enämpi kulkijoitako Huilusta, ei tietenkkään, harvakselttaan siinon ylittäjiä,mutta Huilusta koko ajan.
Jos liikenneturvallisuutta aateltas, ois se Huilun kohta ehottomasti ollu tärkeä joka taphauksessa liikennevaloilla rauhottaa ja selkeyttää.
Hämmästyttää, kummastuttaa, kuka tämmösistä asioista päättää, kuka on tutkinu ja mitkä on perusteet päätökselle.
Kommentit (0)