Feissari-terrorismi tunkee väkisin syliin kauppakeskuksissa

Viimeisten parin vuoden aikana on yleistynyt sellainen tapa, että kauppakeskuksessa on muutama feissari-markkinoija (face to face marketer) tyrkyttämässä ohikulkijoille väkisin Helsingin Sanomien tilausta tai uutta sähkö-sopimusta.

Tämä markkinoinnin menetelmä on nousemassa minun asteikossani puhelin-markkinoinnin ohi inhotuimmaksi markkinoinnin muodoksi. Ihmisten yksityisyyttä ja omaa rauhaa ei kunnioiteta, vaan heidän mukava ja rento iltapäivänsä pilataan heittäytymällä väkisin juttelemaan, vaikka ohikulkija viestii kaikella mahdollisella kehonkielellä, että hän ei halua jutella.

Arvostan yrityksiä ja yrittäjiä, jotka arvostavat minua ihmisenä, ja kunnioittavat minun reviiriäni. Sellaiset toimijat yhteiskunnassa, jotka eivät kunnioita minua ja reviiriäni, vaan näkevät minussa objektin jonka elämän tahallinen häiritseminen voisi olla tuottoisa liiketoimi, löytyvät minun arvostukseni alimmalta oksalta.

IonMittler
Vantaa

Moniulotteisen demokratian puolestapuhuja.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu