Veikkauksen mainonta kohdentuu ongelmapelaajiin!

Suomalaiset pelaavat paljon rahapelejä. Osalla pelaajista on ongelma. Veikkaus Oy käyttää vuosittain noin 60 miljoonaa euroa pelien mainostamiseen mm. peliongelmaisille. Onko mainostaminen kuinka järkevää?

Jostain syystä mainostaminen lisää juurikin peliongelmaisten ongelmapelaamista. Mitkä sitten olisivat haitat jos veikkaus ei mainostaisi. Veikkaus OY:n yksi tavoite on pelaamisen haittojen vähentäminen – miten pelien jatkuva mainostaminen vähentää pelaamisen haittoja kun se käytännössä lisää etenkin ongelmapelaajien pelaamista?

JuhaniVehmaskangas
Pori

Olen "merkillisten tilanteiden mies" (poliisi niin todennut).
Syynä tuohon jossain määrin pidän sitä, että minulla on suuret silmät ja isot korvat - tarkoitan, että näen ja kuulen asioita jotka monilta muilta jäävät huomaamatta. Olen mielestäni jonkinlainen oikeusturva-aktivisti, perusoikeuksien puolustaja.

Monenlaisessa mukana ollut taustavaikuttaja minä olen. Toki vaikutan jossain määrin yhä - ehkä sopivasti, joskus liikaa... mutku...

Lempinimet: ”proffa” ja ”kekkonen”.
ex. "perushullu professori".

p.045-2345936 - www.vehmaskangas.fi
Anonyymi PALAUTE: http://www.vehmaskangas.fi/Ratkaisuja/palaute_US.html

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu