Kun Kela höpisee omiaan niin minä en usko. Uskotko Sinä?
Pyysin tässä taannoin Kelaa toimittamaan minulle eräitä asiakirjoja. Sain Kelasta seuraavan vastauksen:
”Olit pyytänyt Kelaa toimittamaan sinulle tiedot, joista selviää mitä xxxxxxxxx ovat maksaneet. Hintatietoja ei valitettavasti voida antaa, koska kyseessä on Kelan ja yhteistyökumppanin väliseen sopimukseen perustuva tieto. Asiasta ei voida antaa päätöstä.
Ystävällisesti
Kela”
Sanon Kelalle HÖPÖ HÖPÖ, ja oikein siis kahdella isolla Hoolla!
Tottakai asiasta voi antaa päätöksen, ja pitää antaa. Se perustuu lakiin.
Nyt tiedon saaminen sitten kestää ja maksaa – kuka maksaa?
Mitä mieltä noin yleisesti ollaan? Pitäisikö tällaisessa tilanteessa jokaisen vaan tyytyä vastaukseen: et saa!?
Klikkaa tuota sydäntä, tykkää nappia, jos itse olisit vain nostanut kädet pystyyn ja antanut olla. Joopa joo 😀
Ilmeisesti kirjoitukseni ymmärretään väärin.
Ilmoita asiaton viesti
Ihan tuttua Kelaa. Onhan se ihan hullu mylly, jos ja kun TE-keskuksen tai Kelan virkailija kiireessä mokaa jotain, eli tekee virheellisen päätöksen, menee vaikeaksi kun juuri mihinkään ei saa valittaa juuri mistään.
Ilmoita asiaton viesti
Kelalta jää huomaamatta, että oikeus hakea muutosta, eli ”valittaa”, on perusoikeus, jollainen varmasti pian on myös eläimillä: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/juhanivehmaskangas/elainten-oikeudet-pitaa-pikaisesti-saada-perustuslakiin-asumistuki/
Ilmoita asiaton viesti