Kadonneita ihmisiä kaipaamassa

Valtava joukko ihmisiä Suomessa on kadonnut, ja kukaan ei ole moksiskaan. Digihadi-terroristit ovat kaapanneet heidät, vieneet ladon nurkan taakse (sopivia aavikoita ei täällä ole), ja siellä teilanneet. Ei ole takaisin yrittämistä!
Digitalisaation kehuminen ja inttäminen kaikkien ongelmien ratkaisuksi ällöttää. Ne puheet ovat pötyhöpöä, jota ennen kielemme siistimistä sanottiin paskanjauhannaksi. Valehtelua on minkä tahansa asian kuvaaminen totaalisen yksipuolisesti. Palvelun romuttaminen on muka kehittämistä. 
Digitalisaatio aiheuttaa ylimääräistä vaivaa, ajanhukkaa, ahdistusta. Palvelujen käyttäjät voivat lopettaa asiakkuutensa, kun huomaavat roolinsa mahdottomaksi. 
Yritykset ja laitokset, kuten sairaalat menettävät tehollisia työpanoksia digitalisaation aiheuttamien toimintahäiriöiden vuoksi. Ns tuottavan työn tekijän, esim potilaita hoitavan lääkärin työpanoksesta yhä isompi osa haaskaantuu hänelle sälytettyihin muihin tehtäviin. Tämän hölmöilyn mahdollistaa digitalisaatio. 
Minua saa pitää fossiilina, sillä en käytä pankin verkkotunnuksia. Pienessä perheyrityksessä toinen henkilö hoitaa talousasiat, kuten laskujen maksut pankkitililtä, ja minä tienaan rahaa, jotta siellä tilillä on mistä maksaa. Ei kaikkien pidä tehdä kaikkea.  
Pankki, jonka asiakkaita olemme olleet yli 40 vuotta, alkoi lähettää sähköpostiviestejä, kutsuja sähköisesti allekirjoittamaan jotain, mistä en tiedä mitä se on. Pankki ei selvittänyt, onko minulla verkkotunnuksia. Ennen vanhaan (ennen likvidointeja) tuttu pankkitoimihenkilö soitti ja sanoi: – Jyrki, täällä on se (mikä sitten onkin). Sinun pitää se allekirjoittaa. – Okei, huomenna aamulla? – En ole paikalla, mutta annan paperit Liisalle. Homma hoituu.
Kadonneiden ihmisten aikakaudella asian hoitaminen tyssää. Saamissani viesteissä sanotaan, että älä näihin vastaa, kukaan ei lue. Eikä tarjota tietoa ihmisestä, asiakaspalvelijasta, johon saa yhteyden. Viestintä on totaalisen yksisuuntaista.  Kommunikaatiokykyisistä ihmisistä on jäljellä vain YT-neuvottelut.
Kadonneita asiakaspalvelijoita, nurkan takana mestattuja löytyy joka alalta. Hävytöntä, törkeää on, että asiakkaat pakotetaan, huom. vaihtoehdottomuus on pakottamista, muuttamaan omaa toimintaansa palvelun tarjoajan ehtojen mukaiseksi. Tämä on hyvän palvelun irvikuva. Mieleen tulevat venäläisen kirjallisuuden kuvaukset virkamiehistä. Ollaan päästy yli sata vuotta taaksepäin. 
Digihöpöttäjät eivät tätä usko: Ihmisten  eliminointi tuottaa tehottomuutta. 

 

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu