Siitä Ego Strikestä … hieno peli vaan on.
Noita kilometrejä on sitten tullut hieman lisääkin. On tullut tutuksi ”minun ajollani” tuo saavutettava kilometrimäärä; lataus – lataus.
Ajomatkla asemoituu sinne 50-60 km tienoille, mielestäni hieman ylikin 60km. Ihan riittävä ja onhan sitten vielä vara-akkunahdollisuuskin.
Akku kun on 1680W, 60V ja 28AH. Riittää mainiosti minun käyttööni.
Kivahan sillä on ajella; kypärä päähän ja meluttomasti menoksi.
Tavaraakin mukaan mahtuu melko reippaasti, kolme tavarakoria.
Kolmipyöräisenä sillä parkkeerauskin on helppoa. Käsijarru kiinni ja virta-avain taskuun. Siinä pysynee kun painokin tuommoiset +75kg.
Liikkumiskustannukset aivan olemattomat. Pari latauskertaa viikossa ja sillä pärjäilee.
Mikä on vakuutuksen hinta? Eikös tuo sellaisen vaadi?
Ilmoita asiaton viesti
Yksiselitteinen vastaus lienee vaikeahko. Kohdallani vakuutusmaksu jäi hieman alle kaksisataa.
Melko kattavan sain.
Ilmoita asiaton viesti
Muista sitten, että talvisin pitää ottaa molemmat akut sisään lämpiämään ja kuivassa paikassa. Pitää varmaan kantokahvallinen sitten raahata ja asentaa siihen, jos ei omaa lämmitettyä, kuivaa autotallia?
Toiminta akuissa alkaa häiriintyä, jos lämpötilat ovat yöllä alle 0 asteen.
Ilmoita asiaton viesti
Tuttua asiaa minulle usean vuosikymmenenm ajalta. Aurinkosähköön kun olen tutustunut siten myöskin akkuteknollogiaan.
Mihinkään ns vanhoihin happoakkuihin en ole turvautunut; li-on- akut ovat olleet aina niiden kehityksen alusta saakka hamaan nykypäivään.
Lähestulkoon kaikki pienmoottorikäyttöiset työkaluni olen korvannut nykyisellä akkutekniikalla ja paljolti aurinkosähköllä.
Siitäkin huolimatta vaikka tämänkin alustan ”asiantuntijat” ovat tuominneet mm aurinkosähkön ja kovaäänisesti ”sattumavoimaksi”.
Perustelen sillä, että minulla on mittalaitteet printtereineen ollut jo vuosikymmenet käytössä ja niistä ilmenee, että eteenpäin aina vaan mennään. Näistä ”asiantuntijoista” huolimatta.
Ilmoita asiaton viesti
Uusi ilmiö; eilen illalla kotiin tullessani, EgoSrilkelläni, vastaani tuli scuutti; vain takapyörä maassa, etupyörä ilmassa. Kuljettaja; ei kypärää mutta ihmeekseni kuukausiin ensimmäinen scuutti, jossa oli valot, takanakin. Olisikohan tämä missä mittakaavassa myönteistä kehitystä???
Ilmoita asiaton viesti