OKV: Kela ei vastaa asiakkaidensa Viestit-palvelun viesteihin eikä asiakaspalautteisiin koronakriisin vuoksi!

Kuljettavatko ilmiöt meitä? Mikä tai ketkä synnyttävät ilmiöitä?...
Kelan asiakkaat eivät voi koronakriisin vuoksi hoitaa asioitaan sähköisen Viestit-palvelun kautta eivätkä asiakkaat voi jättää palautteita palautepalvelun kautta. OKV: Onko Kelan toiminta lainmukaista? Jos yrittäjille taataan koronakriisin aikana toimeentulo, miten taataan ihan yksityisen ihmisen työttömyysturva- ja sairauspäivärahat jne.?

 

Kelan palautepalvelu on suljettu 31.5.2020 saakka

Kelan palautepalvelu on suljettu 31.5.2020 saakka koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi. Kela keskittyy ydintoimintojen hoitamiseen ja varmistaa henkilöstön riittävyyden näissä palveluissa.

Lähde

 

 

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu