Hei. Nyt saamme huomata Tärkeimmän.

Meidän, ihmiskunnan tärkein opettajamme, esimerkillisin Ihmisemme; on sanonut,-esimerkillisesti elänyt ja yhä tekee kaikkea sitä; Sanansa kautta; koska Hän, yhä Elää. Tänäpäivänä olisi ja on; erittäin tärkeää; että suomalaiset virkamiehet olisivat kaikki; meidän ihmisten edessä tunnustavia; Jeesukseen Kristukseen uskovia Kristittyjä, koska olemme samanlaisessa tilanteessa, kuin olivat esivanhempamme hitlerin aikana; Sen ajan virkamiehet,(lie, Jeesukseen Kristukseen uskomattomat) lähettivät; (mikäli ei lähettäjällä,/lähettäjillä, ollut itsellä Mestariamme sydämissään,) lähimmäisensä kuolemaan, kun perkeleen palvoja, ”lainvoimalla” kutsui; Jumalasta välittämättä; kun virkamiehen silloin; kuin nytkin; pitää rakastaa lähimmäistä niinkuin itseään. Silloin, kun meillä on Jeesuksen omien Sanojen mukaan; Hän meidän sydämessämme; Vaan; Vihaamme sydämestämme tulevia vääriä ehdotuksia; niinkuin Jeesuskin teki ollessaan kirkontornissa; kuunnellen sielunvihollisen ehdotusta: Ei itsemurhaa, ei toisen murhaamista, vaan puolustukseksi; Sana Raamatusta. Älkäämme tappako itseämme, emmekä, myöskään lähettäkö kuolemaan lähimmäistämme. Joudumme niistä teoista kerran; väistämättömästi tilille ja saamme osaksemme helvetin tulen ja ikuisen eron Jumalasta.  Kiitos. Siunaten, Lasse Hietanen.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu