Onko kiintiönaiset tekopyhyyden huippu?

Elokuva-alan Jussi patsaita ei saisi enää jakaa mies ja nais pääosasta.

Miksi kukaan ei puhu mies ja nais keihäänheitosta tai 800 metrin juoksusta, laitetaan miehet ja naiset samaan sarjaan myös urheilussa.

Olympialaisissa sekaviestissä 4 X 400m jossa juoksivat naiset ja miehet sellaisessa itsevalitussa järjestyksessä jossa naiset ja miehet olivat samaan aikaan radalla. Kaikki saivat omin silmin nähdä konkreettisesti totuuden, miehet ja naiset ovat erilaisia.

Samasta työstä sama palkka? Mies kaivaa ojaa päivän mittaan 100m ja nainen 10m. Missä on se työnantaja joka maksaa saman palkan päivän päätteeksi jos tahtoo tehdä voittoa joka lienee yrityksen yksi tarkoitus ja elinehto.

Feminismi, kolmas sukupuoli, homous, neutraali sukupuoli ja avioliitto, punaisen lihan kielto, ilmastohysteria ja monet muut tämän ajan asiat ovat helposti ymmärrettävissä jos tuntee raamatun.

Kaikki nämä ilmiöt löytyy raamatusta. Mutta käänteisinä. Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Tämä aika sanoo, ei ole totta. Avioliitto on yhden miehen ja yhden naisen välinen pyhä liitto kunnes kuolema eroittaa, tämä aika sanoo, ei ole totta. Homous on synti ja häpeä, tämä aika sanoo, ei ole totta. Se mikä menee suusta sisään ei saastuta ihmistä, tämä aika sanoo, ei ole totta. Jumala säät säätää ja Jeesus luo lopussa uudeksi taivaan ja maan, tämä aika sanoo, ei ole totta. Mies on naisen pää, perheen pää, tämä aika sanoo, ei ole totta. Pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi, naiselle kunniaksi, tämä aika sanoo, ei ole totta.

Mitä tahansa on Jumala säätänyt ja sanonut hyväksi, tämä aika sanoo, ei ole totta.

Tästä kädenväännöstä on kaikessa kysymys, haluttiin tai ei, ymmärrettiin tai ei. Jumalaa ei pysty potkimaan kuviosta pois vaikka into näyttää olevan varsin kova. Raamatun ilmoituksen mukaisesti kaikki tämä kärjistyy kohti loppua siis tämän maailman ajan loppua.

Uskallan väittää miehen ja naisen olevan onnellisin kun hän on siinä paikassa ja tehtävässä jonka luoja kaikkitietävänä on hänet asettanut, kun siitä poiketaan alkaa ongelmat.

On harmi, että perkele on sekoittanut pyhien leirin suomessa niin sekaisin, että ovat hampaattomat. Eli eivät pysty näyttämään Jumalan todellisuutta suomen kansalle josta kävisi ilmi, että tämä kirjoituskin on totta. Eli on helppo ymmärtää ihmisiä suomessa kun he pitävät uskovien puheita naurettavina ja valheina. Ei ole kättä pidempää, kukaan ei julista sitä evankeliumia jota Jeesus käski tehdä, jossa ihmeet ja merkit seuraavat ja takaavat puheen totuudellisuuden.

Kirkon opetus Jumalasta ja kaikesta mikä siihen liittyy on valheellista ja antaa väärän kuvan todellisuudesta johon emme voi vaikuttaa, sillä Jumala ajatuksineen on muuttumaton niinkuin raamattu ilmoittaa. Jumala on hyvin mustavalkoinen ja ehdollinen, jos teette näin siitä seuraa tätä. Siinä on lupaus sekä hyvässä että pahassa. Kirous ja siunaus. Jumala on pitkämielinen ja kärsivällinen, mutta kun maito alkaa kiehua yli kattilassa, sitä on hankala estää. Kirkon opetus Jumala on rakkaus ja sallii kaiken ja siunaa päälle on suurta valetta. Paras ilmastoteko on tehdä kollektiivisesti parannus ja pyytää Jumalalta anteeksi. Nyt näperrellään muovipussien ja puukiukaiden kanssa. Suomessa on hankala tilanne jos ajattelee, että suurin osa kansaa on kuitenkin tolkun ihmisiä. Mutta valta on valheellisella kirkolla, jumalattomilla lainsäätäjillä sekä samassa venhossa olevalla medialla. Vain suuri Jumalan ihme joka perustuu Jumalan armoon ja rakkauteen voi estää suomen hukkumasta paskaan.

Raamattu sanoo, hedelmistä puu tunnetaan. Kaikki voivat itse nähdä kirkon opetuksen vaikutuksen suomen kansassa. Raamatun opetuksen tarkoitus on tietysti sielujen pelastus, Jumalan luo pääseminen, mutta sitä aikaa edeltää yksilön, seurakunnan ja koko valtion muuttuminen Kristuksen kuvan kaltaisuuteen. Minun tulee vähetä ja Jeesuksen kasvaa minussa, sanoo Jumalan Sana. Onko näin tapahtunut? Uskallan väittää tilastojen perusteella sekä sen perusteella mitä näen omin silmin ja kuulen omin korvin, että suunta on ollut voimakkaasti juuri päinvastainen. Uskallan väittää, että Jumalassa ei ole syy, eikä Hän tee virheitä. Syy löytyy kirkon huonosta ja valheellisesta opetuksesta. Suomen kansa olisi kyllä ottanut vaarin jos sille olisi rautalangasta väännetty Jumalan todellisuus tavalla jonka Jumalan Poika, lihaan tullut Jumala, Herra Jeesus Kristus Nasaretilainen sen ilmoitti. Tämä sama ilmoitus on edelleen luettavissa raamatussa eikä mikään estä uutta alkua eli tekemään mielenmuutos ja ryhtyä tekemään asiat Jumalan vaatimalla tavalla, jotka ovat kevyet vaikka siitä on tehty vääristelty kuva. Pelko tylsyydestä ja tyhjästä elämästä on väärän opetuksen tulos ja kaukana Jumalan tahdosta ihmisen elämässä. Eikö kaikkivaltias, kaikkitietävä luoja joka on rakkaus tiedä sittenkin parhaiten?

MarcoBehm

52v sinkku kristitty, 4 lasta, 3 lasten lasta Lähellä sydäntä: Jumalan tunteminen, voimanosto, laulaminen, kitaran soitto, biljardi, biisien teko, shakki, hyvän vaimon etsiminen

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu