S-pankki ja surkea palvelutaso!

Olen ollut Elannon jäsen vuosikymmeniä. Jossain vaiheessa, erilaisten fuusioiden seurauksena, olen ajautunut osakkaaksi, maksamalla 100 euron osuusmaksun.

Hitaassa prosessissaan S-pankki on sulauttamassa Lähi-Tapiola -pankkia omiin toimintoihinsa. Aika ajoin tilannetiedotusta putoilee postilaatikkoon, mutta mitään selvyyttä ei kuitenkaan tunnu olevan.

Tämä ilmeni siitä, että minulla oli debet-credit -kortti Lähi-Tapiolassa. S-pankki viestitti, että kortti toimii normaalisti toukokuuhun asti. Nyt olen korttini kanssa käynyt automaatilla tutkailemassa credit tilannettani, mutta kortti ei toimikaan.

Olen yrittänyt soittaa useaan kertaan asiakaspalveluun. Jokaisella kerralla miesääni ilmoittaa – kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, ole hyvä ja odota. Tai jotain sinne päin. Jokainen soitettu minuutti on maksullinen. Alkuun odotin, jopa 10 minuuttia. Sama laulu, ei pääsyä.

Pari kertaa olen kävellyt Espoon Sellossa olevaan, ainoaan palvelupisteeseen, jossa jokaisella kerralla on kymmenien jono ja vain yksi asiakaspalvelija.

Tänään jälleen yritin, tuloksetta.

Tilitietojani (credit) ei näy enää S-pankin sivuilla. Melkoinen summa rahaa on jossain, kadoksissa.

Ihmettelen, mistä on kysymys. 

S-pankki tarjoaa myös hövelisti kansalaisille asuntolainoja ja vakuudetonta luottoa.  

Asiakaspalvelu on kuitenkin ala-arvoista. Suureksi nousseen pankin olettaisi järjestävän entisille ja uusille asiakkailleen kunnon palvelut. Espookin on suuri kaupunki ja vain yksi asiakaspalvelija.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu