Perussuomalaiselle kiihotustuomio
Tuoreet uutiset tiedotusvälineistä tietävät kertoa sen, mitä
itse jo hetki sitten uumoilin. Perussuomalaisten Freddy Van Wonterghem on
tuomittu sakkoihin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Van Wonterghem fantasioi taannoin muslimityttöjen tappamisen
oikeutuksista. Hänen mukaansa muslimityttöjen tappaminen on positiivista, koska
näin saadaan pois pelistä muslimien synnyttäjä.
Lausuma oli ällöttävä, vastenmielinen, mauton ja rikkoi
uuden rikoslain kansaryhmää vastaan kiihottamisen kieltävää pykälää.
Freddy sai maksettavakseen 420 euroa päiväsakkoja. Freddy ei
ole eduskuntaryhmän jäsen, joten jää nähtäväksi, maksavatko SS-toverit Freddyn
sakot. Todennäköisesti kyllä, jos Freddy on liittynyt Timpan tippapotin nimellä kulkevaan kollektiiviseen
töhöilyvakuutusrinkiin.
Odotettavissa on luonnollisesti oikeusjärjestelmän resurssien
hukkakäyttö, kun Freddy kavereittensa
yllyttämänä valittaa hoviin.
Jopa minua nämä jatkuvat uutiset perussuomalaisten
törttöilyistä alkavat hiljalleen kyllästyttää.
Onko puolueen ainoa tehtävä
toimia sirkushuvina kansalaisille?
* * *
Olen kirjoittanut asiasta aiemmin blogauksissani
Freddy-causti repii perussuomalaisia
Freddy ja Pro Freddy uhmakkaina
Perussuomalaisten pummivakuutus
Mäntylahti: ”Jopa minua nämä jatkuvat uutiset perussuomalaisten törttöilyistä alkavat hiljalleen kyllästyttää.”
Jos kyllästyttää niin miksi otit asian puheeksi tekemällä tämän blogiavauksen? Itse saan tästä sen vaikutelman että haluat käydä asiaan liittyvää keskustelua, se ei kyllästytä sinua vaan päinvastoin.
Ilmoita asiaton viesti
Pääasiassa siksi, että olen seurannut tapausta. Freddy-causti tulee repimään perussuomalaisia pahasti.
Ilmoita asiaton viesti
En osaa oikein sanoa vielä. Tutustun asiaan ennen kuin muodostan mielipiteen. Sen tiedän, että Ben Z on aiemminkin ehdottanut katukerjäämisen kieltämistä.
Ilmoita asiaton viesti
En oikein jaksa uskoa että repisi. Freddyhän on vain pieni paikallispoliitikko.
Ilmoita asiaton viesti
Mäntylahti. Puhu suomea. Tai kirjoita sitä edes.
Ilmoita asiaton viesti
”Pääasiassa siksi, että olen seurannut tapausta.”
Eli eipä tunnu kyllästyttävän. Sekoilet jutuissasi. Jonka toki arvasinkin.
”Freddy-causti tulee repimään perussuomalaisia pahasti.”
Miten en jaksa uskoa siihen että olisit paras ennustaja sen suhteen mitä perussuomalaiset tekevät taikka eivät tee. Pikemminkin päinvastoin, olet erittäin huono ennustamaan näitä asioita. Johtuen siitä ettet persu-kiukustasi johtuen kykene järkevään ajatteluun kyseisen asian tiimoilla.
Ilmoita asiaton viesti
En ole selvillä siitä, mistä kyseistä henkilöä tarkasti ottaen syytettiin. Hämärä muistikuva viittaisi siihen, että häntä syytettiin siitä, että hän oli haukkunut shariatuomioistuimen alaikäiselle tytölle langettamaan kivitystuomiota.
Kiinnitän huomiota toiseen seikkaan. Tämä tuomio julkistettiin samanaikaisesti, kun tehdään päätös eurotukihimmelin kasvattamisesta 800 miljardiin euroon. Kasvatuspäätöksen jälkeenhän Suomella ei enää käytännössä ole mitään sananvaltaa siihen, miten tukirahojamme käytetään. Tuomion julkistaminen yrittää siirtää ihmisten huomiota pois eurosekoilujen uusimmasta vaiheesta.
Samanlainen kummallinen yhteensattuma sattui muistaakseni joulukuussa, kun taas pidettiin yhtä ”ratkaisevaa” kriisikokousta. Silloinkin tapahtuman kanssa samanaikaisesti julkistettiin jokin vastaavantyyppinen tuomio jossakin (muistelisin että oli James Hirvisaaren asia, mutta en muista varmasti).
Tämä kuvio alkaa toistua hieman liian usein ollakseen sattumaa. Aina kun on meneillään kiusallinen päätäksentekohetki eurosekoilussa, oikeuslaitos julkistaa jonkin eurotukiin kriittisesti suhtautuviin kohdistuvan tuomion. Sillä saadaan pois huomiota kiusallisista eurosotkuista.
Tässä alkaa lähestyä tilanne, jossa oikeuslaitos lopullisesti menettää uskottavuutensa ison kansanosan silmissä ja siitä tulee vain yksi poliittisen pelin peluri. Kuka muuten nimittää käräjäoikeuksien lautamiehet? Oikein, puolueet ja kunnanvaltuustot. Kuka on nimittänyt tuomarit Suomessa viimeisen 12 vuoden aikana? Oikein, Tarja Halonen.
Ossi taitaa tässä olla vaan puolueen soturi, jolle on annattu tehtäväksi yrittää pöyhiä tunkiota mahdollisimman paljon. Minustakin tämä tunkio alkaa haista, mutta ehkä eri syistä kuin Ossi väittää.
Ilmoita asiaton viesti
Huvittavia salaliittoteorioita.
Ilmoita asiaton viesti
Huvittavia? Oletko kokonaan vieraantunut maailmasta puoluehuuruissasi? Harvasta tämä on huvittavaa. Sananvapaudella leikkiminen poliittisena pelinä ei ole huvittavaa. Samoin harvasta on huvittavaa Suomen sitoumusten kasvattaminen konkurssimaiden avustusrahastossa, mikä on se todellinen kysymys.
Ilmoita asiaton viesti
Niin on ja voi olla että pusalla voi olla vaikea käsitäääse että tuo eu rahastiot ei ole koko elämä ja että muitakin asiota on…Esim aika kaukaa haettu on se että tuotuomio olisi jotenkin ajoittettu jonkun muun asian takia.
Ilmoita asiaton viesti
”Niin on ja voi olla että pusalla voi olla vaikea käsitäääse että tuo eu rahastiot ei ole koko elämä ja että muitakin asiota on…Esim aika kaukaa haettu on se että tuotuomio olisi jotenkin ajoittettu jonkun muun asian takia.”
Suomen talouden kannalta eurosekoilu on fataalia. Vuodessa parissa on kehitetty vastuut, joiden syntyminen budjettivajeilla olisi vienyt ehkä 15 vuotta.
Noita ajoituksellisia sattumuksia tapahtuu vain tilastollisesti liikaa.
Ilmoita asiaton viesti
Pusa ei ikävä kyllä vieläkään ymmärrä, että lainatakauksilla ja velanotolla on suuri ero. Otettu laina on maksettava takaisin, takaus ei lankea välttämättä maksettavaksi jos velallinen hoitaa asian. Näillä on eroa ja niiden rinnastaminen on typerää populismia.
Asia on verrattavissa siihen, jos takaat poikasi asuntolainasta osuuden. Odotusarvosi ei tällöin ole se, että ensisijaisesti sinä maksaisit sen pois.
Ilmoita asiaton viesti
Asia on verrattavissa siihen lähinnä,että menet takaamaan halvaantuneen poikasi asuntolainen.. mutta olet itse halvaannuttanut poikasi.
Kokeileppa ymmärtää Ossi näin asia..
Ilmoita asiaton viesti
Ossi Mäntylahti: ”Odotusarvosi ei tällöin ole se, että ensisijaisesti sinä maksaisit sen pois”
Mikähän mahtaa olla Hra Mäntylahden odotusarvo tässä tapauksessa esimerkkivaltio Kreikan kyvystä maksaa lainansa takaisin ja mainittuun kyvykkyyteen liittyvästä takaisinmaksuajasta? Muistutettakoon, että esimerkiksi 370 miljardin [1] valtionvelan hoitamiseen Kreikan lainojen keskimääräisellä lainankorolla 5% [2] uppoaa 18,5 miljardia vuodessa. Siis vuodessa. Jos puolet Kreikan veloista annetaan anteeksi, menee tuo samainen korkomäärä kahdessa vuodessa. Minä uskon, että Kreikalla ei ole tuota koron maksuun tarvittavaa rahasummaa edes kymmenessä vuodessa. Ei korkoja eikä ikipäivänä lainan takaisinmaksua.
Ehdotankin nyt, että blogisti Mäntylahti takaa veljenpojalleen aluksi asunnonostoa varten vaikkapa 200 miljoonan euron lainan ja alkaa vasta sen jälkeen pilkkaamaan hallituksemme päätöksiä arvostelevia henkilöitä. Tavallisen ei-Perussuomalaisiin millään tavalla liittyvän suomalaisen mielestä nykyinen hallituksemme on tässä asiassa uponnut jo kainaloitaan myöten suohon, ja sen ainoa keino pysyä pinnalla on sotkea koko ajan. Valitettavasti jokainen potku vie onnetonta sotkijaa yhä syvemmälle, kunnes lopulta tapahtuu vääjäämätön uppoaminen.
LÄHTEET:
[1] http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2012/02/19/k…
[2] Laita Googleen ”Kreikan lainojen korko”, saat Kreikan korkoviitteitä väliltä 5-10000% eli 5% yhteensä kaikesta on hyvin maltillinen oletus.
Ilmoita asiaton viesti
Juuri tästä on kysymys! Asiakokonaisuudesta taasen irti oleva pätkä, josta rangaistus tuli. Luin artikkelin aikoinaan, kyseessä oli nuori 14vuotias muslimi tyttö. Rauhanuskonnon mukainen rangaistus, kivittäminen jatkui niin kauan, että rangaistu menetti henkensä. Tästä tapauksesta freddy veti ko. johtopäätöksen, josta rangaistus tuli.
Itsekkin osallistun tämän sakon maksuun, jos tilaisuus vain tulee!
Jatkan vielä hieman!
Freddy tuomitsi siis jyrkästi muslimitytön kivitys tuomion ja veti siitä ainoan oikean positiivisen johto päätöksen. Hänen (kuolleen) ei tarvitse uusia raakalaisia tähän maailmaan synnyttää!
Ilmoita asiaton viesti
Pusa jutustelee:
”Hämärä muistikuva viittaisi siihen, että häntä syytettiin siitä, että hän oli haukkunut shariatuomioistuimen alaikäiselle tytölle langettamaan kivitystuomiota.”
Paskan marjat. Tuomio tuli siitä, että mies totesi: ”Positiivisena asiana voidaan pitää, aina kun tapetaan muslimityttö, saadaan yksi potentiaalinen muslimien synnyttäjä pois pelistä”.
”Tämä tuomio julkistettiin samanaikaisesti, kun tehdään päätös eurotukihimmelin kasvattamisesta 800 miljardiin euroon.”
… just just. Suomen valtio ilman muuta päättää toteuttaa massiivisen harhautusoperaation nimenomaan _Kymenlaakson käräjäoikeudessa_.
Siis ei jumalauta näitä virkaheittoja akateemisia salaliittoteoreetikoita. Otas nyt tohtori Pusa pari loiventavaa.
Ilmoita asiaton viesti
Vaikka ottaa kuinka loiventavaa, niin Jussi sopisit kyllä viher/vasemmistoon paremmin kuin kepuun!
Tuomio tuli nimenomaan juttu kokonaisuudesta irroitetusta osiosta, jota yritin tuossa ylempänä kertoa.
Anteeksi Olli, vastasin puolestasi, koska näytämme hahmottaneen jutun samalla tavalla!
Ilmoita asiaton viesti
Montako käräjäoikeuden lautamiestä Kymenlaakson käräjäoikeudessa on nimitetty esimerkiksi hallituspuolueiden toimesta? Enemmistö. He taas ovat puoluetoimiston ”poliittisessa” ohjauksessa. Kovin usein tällaisia sattumia alkaa tippua noin tilastollisessa mielessä.
Onnittelut Jaloselle poliittisen kodin löytämisestä. Oletka aikeissa ryhtyä kepun Mäntylahdeksi? Usko pois, ei kannata. Toki puolueissa ilmeisesti tarvitáan rakkikoiriakin.
Kuten totesin, en tunne asiaa kovin paljoa. Joitakin sepustuksia luin aikoinaan ja niiden perusteella asia vaikutti minusta epämääräiseltä ja siteeraamaasi kohta asia- ja ajatusyhteydestään irrotetulta. Ei ole mitenkään uutta, että puoluesoturit kuten Mäntylahti (ja nyt Jalonekin voidaan tähän kastiin lukea) yrittävät sensuroida muiden mielipiteitä. Siinä vaiheessa kun epämääräisillä tulkinnoilla asiaan lähtevät mukaan esimerkiksi tuomioistuimet, ollaan vaarallisella tiellä. Niin sananvapaus nujerrettiin natsi-saksassa ja neuvostoliitossakin. Sananvapaus on demokratian kulmakivi, sillä ei pidä leikkiä.
Ota Jalonen rauhallisesti. Uskoisin, että kepun puoluetoimistossa uskovat vähemmälläkin kohkaamisella, että olet uskollinen puolueen soturi ja saat siitä joskus palkkion poliittisena nimityksenä.
Ilmoita asiaton viesti
”Montako käräjäoikeuden lautamiestä Kymenlaakson käräjäoikeudessa on nimitetty esimerkiksi hallituspuolueiden toimesta?”
En ole lukenut tuomioita, mutta epäilen, että tuomioistuin antoi kyseisen päätöksen ilman lautamiehiä yhden tuomarin kokoonpanossa.
Ilmoita asiaton viesti
Yksi tuomari tulkitsemassa perustuslain sananvapautta?
Ilmoita asiaton viesti
Rikosasiassa käräjäoikeus on päätösvaltainen yhden tuomarin kokoonpanossa, jos syytteessä tarkoitetusta rikoksesta ei säädetty ankarampaa rangaistusta kuin enintään kaksi vuotta vankeutta. Jos ratkaisun on tehnyt yksi virkatuomari, voitaneen salaliittoteoriat hylätä ainakin kyseisen tapauksen osalta.
Sanavavapaus on perusoikeus siinä kuin muutkin perusoikeudet. Käytännössä jokaisella rikosasialla on vahva liittymä perusoikeuksiin.
Ilmoita asiaton viesti
Jos vaan keräys, niin laitan oikein mielelläni roposeni freddylle.
Ilmoita asiaton viesti
Tuet siis mielelläsi rahallisesti muslimityttöjen tappamisesta fantasiointia. No, se on sinun valintasi.
Ilmoita asiaton viesti
Mistä olet keksinyt ”muslimityttöjen tapon fantasiointisi”?
Ilmoita asiaton viesti
Voi itku teidän lasten kaa….
Ilmoita asiaton viesti
etkö sinä ihan oikeasti ymmärrä ketkä niitä raiskattuja muslimityttöjä teloittaa? Ei kun totta kai tiedät. Mutta et välitä koska. Kuvottava ihminen.
Ilmoita asiaton viesti
Muistakiaa hakea rahankeräyslupa.
Ilmoita asiaton viesti
Olihan tuo Freddyn lausunto hieman varomaton mutta samoja ajatuksia kansan syvissä riveissä kuulee päivittäin.
Vaikuttaa hieman siltä, että perussuomalaisten sanomana ne vaan kuulostaa kauheammilta kuin muiden poliittisten liikkeiden sanomana.
Suomalaisessa yhteiskunnassa on vakavampiakin asioita kuin perussuomalaisten ajatusrikokset.
Ilmoita asiaton viesti
Hieman tarkkuutta terminologiaan. Sanat ovat sanoja, ajatukset ajatuksia. Ajatusrikos on käsitteellinen mahdottomuus. Rikos edellyttää tekoa, ts. sanomista.
Ilmoita asiaton viesti
Asiallisesti tuomio ei tullut sanoista vaan oletetusta ajatuksesta sanojen takana, mihin elimellisesti liittyy Freddyn poliittinen toiminta.
Tuomio on poliittinen, koska se perustuu tahalliseen kontekstin huomiotta jättämiseen. Freddy oli järkyttynyt kivityksestä, ei oikeasti riemuitsemassa siitä. Pikkutyttö ruoskittiin hengiltä; tämän epäkohdan Freddy toi esiin, mutta ajautui provosoituna vinoilemaan asiasta huonolla maulla.
Huomion pitäisi kiinnittyä asiaan eli tytön kuolemaan, mutta edistyksellistöä kiinnostaa vain viestintuojan lynkkaaminen.
Ilmoita asiaton viesti
Kiihotuitko Sinä Ossi?
Ilmoita asiaton viesti
Ossilla tuli jo miljoonat housuun.
Ilmoita asiaton viesti
–Onko puolueen ainoa tehtävä toimia sirkushuvina kansalaisille?
Hyvä kysymys, Ossi, mutta valitettavasti kyllä. Se on pitkä tragikoominen showta joka tuo meille kuukausittain jotain vasteenmielistä ”huvia.”
Ilmoita asiaton viesti
Näiden oikeustuomioiden perusteella tiedän hyvän julkisten menojen leikkauskohteen. Se on Suomen poliittinen oikeuslaitos.
Ilmoita asiaton viesti
420 euroa päiväsakkoa kiihottamisesta? kansanryhmää vastaan,onneksi kenelläkään Perussuomalaisella kansanedustajalla ei ole viatonta ihmishenkeä omallatunnollaan !
Ilmoita asiaton viesti
Mitä tuumaat tästä videosta jossa eteläafrikan presidentti esittää maansa valkoihoisen väestönosan tappamista ?
This is Jacob Zuma, the President of South Africa, singing with joy and enthusiasm about killing white people. The occasion was a conference at Vodacom stadium in Bloemfontein on Sunday, 8 January 2012.
http://gatesofvienna.blogspot.com/2012/03/shoot-bo…
Ja miksi suomen poliitikot ja media eivät ole jyrkästi tuominneet tämänkaltaista äärirasistista kansanmurhaan kannustavaa toimintaa ?
Ilmoita asiaton viesti
Pitääkö Suomen poliitikkojen keskittyä Suomen vai Etelä-Afrikan asioihin?
Milloin oikeasti tämä muukalaisvihamielinen joukkopsykoosi loppuu ja käytöstavat palautetaan valtakuntaan?
Ilmoita asiaton viesti
Mistä täällä on muka vaiettu? Maahanmuutosta on puhuttu vilkkaasti ainakin 90-luvun alusta alkaen, sitä ennen puhuttiin Vietnamin ”venepakolaisista” ja sitä ennen Chilen pakolaisista. Sitäkin ennen on varmaankin puhuttu joistain maahanmuuttajista, koska Suomeen nyt on saapunut väkeä kautta aikojen. Helsingin väkiluvusta oli sata vuotta sitten suurempi osa ulkomaalaisia kuin nyt.
Tulevaisuudessa varmastikin ihmisten liikkuminen vielä lisääntyy entisestään. Ei sellaiseen maailmaan ole paluuta, että ollaan oman kylän jätkät keskenään ja kyräillään naapureita.
Ilmoita asiaton viesti
Pitääkö Suomen poliitikkojen keskittyä Suomen vai Etelä-Afrikan asioihin?
hyvä kommentti, ihan kuin persun suusta! Teikäläisille merkitsee vain asiayhteys, ja kuka sanoo.
Ilmoita asiaton viesti
Ei ainakaan Suomen, vaan korkeintaan jonkun muun maan asioihin vaatimalla kaikkia vaikenemaan kuoliaaksi niistä tänne median kautta levittäytyvistä lieveilmiöistä, ikään kuin välttyisimme niiltä työntämällä pään pensaaseen.
Muukalaisvihamielinen joukkopsykoosi voidaan lopetttaa heti kun lopetamme hyvinvointivaltiomme tukipolitiikan ja jätämme koko väestön heitteille oman onnensa nojaan, sillä hyvinvointivaltio houkuttelee tänne kaikenlaisia lieveilmiöitä.
Ilmoita asiaton viesti
Stubb vaati eduskuntaa vaikenemaan kerjäläongelmasta ennen tätä Freddyyn liittyvää episodia, jossa kotimaisen tuomioistuimen syytöksen uhalla pitäisi vaieta tai ilmeisesti jopa tukea jonkun kaukaisen maan kulttuuria eli sharia-tuomioistuimen päätöstä ruoskia ja kivittää kuoliaaksi raiskattu tyttö.
Sillä aikaa hallituksessa lisätään suomalaisten velkatakausvastuita taas kansalta kysymättä.
Ilmoita asiaton viesti
”Stubb vaati eduskuntaa vaikenemaan kerjäläongelmasta ennen tätä Freddyyn liittyvää episodia”
Tämä on nyt taas sen luokan väite, että vaatisi vähän lähteistystä. Eikö muka poliisille annettu enemmän mahdollisuuksia puuttua häiritsevään kerjäykseen? Minulla ei henkilökohtaisesti olisi kyllä ollut mitään sitä vastaan, että olisi kielletty koko kerjäys.
Ilmoita asiaton viesti
Freddy on menetellyt tosi tuhmasti. Ei Ossia saa kiihottaa. On suorastaan rikollista viekoitella öllöttävillä yksityiskohdilla.
Ilmoita asiaton viesti
Niin, harmillista että Freddyn lausumaan kirvoittanut Taha Islamin kivitystä ihannoinut raapustus ei ollut yhtään mitään.
Ilmoita asiaton viesti
Kumma kyllä, nimenomaan nimimerkki Taha Islamin lausunnot islamin šaria-lain puolesta olivat julmuudessaan uskomattomia, eikä häntä syytetä mistään.
– On taidettu joskus syyttääkin, en oikein muista kun yritin silloin ottaa hänestä selvää. Joku portsari jossakin Jyväskylän puolessa, jolla on fundamentalistinen islamilainen uskonoppi. Käännynnäinen suomalainen siis.
Omassa tekstissään hän piti oikeutettuna tämän 14-vuotiaan raiskatuksi tulleen tytön ruoskimista (kuoliaaksi), koska se on šaria-lain mukaista.
Freddy van Wonterghemin kommentti liittyi tähän ja on tietysti asiayhteydestä irrotettuna mielipiteenä yhtä tuomittava kuin oli Taha Islaminkin näkemys.
Kyllä tässä nyt on jokin kaksoisstandardi, ei sille voi mitään. Taha Islam puhuu ja kirjoittaa suomea äidinkielenään ja Freddy taas vastaa samalla mitalla, mutta ei äidinkielellään.
Nyt tuomittiin sävyeroista.
Ilmoita asiaton viesti
Selailin noita vanhoja blogeja ja jotkut tiesivät kertoa, että TI on Tomi Salmi.
Luin myös muutamia hänen blogejaan ja kyllä ne aika pervoja ovat. Esimerkiksi tämä.
http://tahaislam.puheenvuoro.uusisuomi.fi/73687-ko…
Ilmoita asiaton viesti
Taha Islamhan selvästi e i pidä oikeutettuna muslimitytön ruoskimista kuoliaaksi. Freddyn mielestä se sen sijaan on myönteistä.
Ilmoita asiaton viesti
Vuorela
Siihenkö sinä puolustuksen vedät, että TI ei tuosta yhdestä tapauksesta kirjoittaessaan sanonut, että kuolema oli väärin? Siinäkö se raja meni? Hän kuitenkin kannatti ruoskimistuomiota ja hänen mielestään tytön kuolema oli ”valitettava työtapaturma.”
Jos kenellä, niin sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia. Freddy ei kannata sharialakia eikä sen julmuuksia, sinä et vaan ymmärtänyt hänen kommenttinsa yhteyttä koko blogiin.
Mutta antaa olla, ihannoi sinä muslimeja ja heidän lainkäyttöään jos siltä tuntuu.
Ilmoita asiaton viesti
Asia on niin, että jos kirjoittaa pitävänsä tappamista myönteisenä, pitää tappamista myönteisenä. Jos taas kirjoittaa pitävänsä tappamista valitettavana, pitää tappamista valitettavana.
Ilmoita asiaton viesti
Tulipa vaan mieleen, että eteenkin persuleirissä rikoksia tekevät mamut pitäisi palauttaa lähtömaahansa ja postimerkki takapuoleen. Mitens on Freddyn kanssa? Palautetaanko?
Maassa maan tavalla, tai maasta pois!
Ilmoita asiaton viesti
Oksasta vituttaa, kun Mäntylahti kerkesi kiihottumaan ennen häntä!
Ilmoita asiaton viesti
Ihan hyvä pointti, eikös tuo palautuspykälä ole PS:n vaatimuslistalla?
Ilmoita asiaton viesti
Voisiko Oksanen kertoa että kuka Persu on vaatinut lähtömaahansa palauttamista 420€:n sakon takia?
Nämä ossimäntylahdet ja tapiooksaset on jokseenkin omituista porukkaa. Ja kuten aina, Tapio Oksanen ei tule antamaan tuohon kysymykseen vastausta. Ei ainakaan asiallista vastausta.
Ilmoita asiaton viesti
Millä summalla rikoksia pitää tehdä, että mamu pitää palauttaa lähtömaahansa?
Ilmoita asiaton viesti
Kotimaamme ompi EU- eli palautetaan vaan kaikki muutkin rikolliset kotimaihinsa kun kerran Tapio Oksanen niin vaatii.
Ilmoita asiaton viesti
Passaisi meikäläiselle.
Ilmoita asiaton viesti
Goran Klak.
Älkää ruokkiko tätä trollia.
Ilmoita asiaton viesti
Kalk na rog.
Ilmoita asiaton viesti
Freddyn sanomisethan ovatkin tosi pahaa verrattuna siihen mitä muslimipakolaiset tekivät ruotsissa pakolaiskeskuksessa.
According to the men, the victim was “a bad woman, and a whore.”
The woman went into shock while the rapes were still underway, and has since been in a heavily traumatised state. She is now subject to nightmares and panic attacks, and lives in a psychiatric clinic
http://gatesofvienna.blogspot.com/2012/03/gang-rap…
The following individuals were facing charges:
Rafi Bahaduri, 25 years old
Salahedin Hashemi, 20 years old
Mohammadi Zia, 20 years old
Morteza Afzali, 20 years old
Mohammadi Aziz Ahmad, 33 years old
Rahmati Hedayat, 20 years old
Azim Ahklaghi, 20 years old
Rustam Ghafory, 21 years old
According to additional Swedish sources, the main perpetrator Rafi Bahaduri had already committed four other rapes in Sweden. He was recently convicted of the violent abuse and rape of a young girl in 2008. Unfortunately, he “cannot be deported” due to the fact that he came to Sweden in 2002 claiming to be less than fifteen years of age.
Ja tämä on vain yksi esimerkki sadoista vastaavista joita ruotsissa on tapahtumut kahden viime vuoden aikana.
Ilmoita asiaton viesti
Ruotsissa vuosittain tapahtuvien raiskausten määrä on järkyttävä.
RAPE In 2011 became the 6509 women in Sweden under the Crime Prevention Council, BRÅ.
2007, the number of rapes: 4749
2008, the number of rapes: 5446
2009, the number of rapes: 5937
2010, number of rapes: 5960
2011, the number of rapes: 6509
2012, number of rape: 7600 (?)
Ilmoita asiaton viesti
Tietenkään Eteläsaari ei ota huomioon, että Ruotsin raiskauslait ovat melkoisen tiukkoja
http://www.nytimes.com/2010/12/08/world/europe/08s…
Ilmoita asiaton viesti
Tuolta voit käydä lukemassa lisää näistä raiskauksista ja mietiskellä itseksesi minkälaisilta tilastoharhoilta nämä vaikuttavat.
http://rahmispossu.net/category/yllatyssessiot/
Ilmoita asiaton viesti
Maahanmuuttajien tekemät raiskaukset ja ihmiskauppa ovat nousseet tärkeimmiksi vaatimuksiksi niiden joukoissa, jotka haluavat lopettaa maahanmuuton pohjoismaissa. Hyvin suuri osa näiden maisten väestöstä uskoo, että heidän maahansa kohdistuu maahanmuuttajien raiskaus- ja ihmiskauppa-aalto.
Ilmoita asiaton viesti
Mäntylahti puhuu SS-miehistä. Ketä he ovat?
Ilmoita asiaton viesti
Persujen SS-jengiä ovat muassa Halla-aho, Eerola, Immonen, Hirvisaari ja Teemu ”IKL” Lahtinen. Muistaakseni Van Wonterghem kuuluu samaan klubiin.
Ilmoita asiaton viesti
Olet lapsellisin olio mitä maa päällään kantaa…
Ilmoita asiaton viesti
Kuuluuko mahdollisesti Ben Zyskowicz tähän samaan jengiin? Hänhän oli samoilla linjoilla Halla-Ahon kanssa.
Se on kyllä käynyt ilmi uutisista, että muslimitytön saa tappaa vain muslimi,-ainakin Dar al islam -alueella- melkein mistä syystä tahansa; seurustelu, seurustelemattomuus, käveleminen yksin kadulla, kasvojen näkyminen, vääränlainen pukeutuminen jne.
Ilmoita asiaton viesti
Arvelen, että 99 % suomalaisista ajattelee, että kun SS-jengistä puhutaan, niin silloin on kyse natseista. Ilmeisesti Mäntylahti haluaa antaa väärän kuvan ja täysin harkitusti. Ala-arvoista. Harvinaisen tuomittavaa. Kokoomuslaisuutta. Mukasivistynyttä.
Ilmoita asiaton viesti
Olisihan se perin juurin harmillista jos natsit ja uusnatsit menisivät sekaisin.
Ilmoita asiaton viesti
Reijo Tossavaiselle ja Seppo Leskiselle:
SS:lla Ossi Mäntylahti viittaa Suomen Sisu – järjestöön, jonka jäseniä mm. Freddy van Wonterghem, Juho Eerola, Jussi Halla-aho, James Hirvisaari ja Olli Immonen sekä mm. Teemu Lahtinen ovat järjestön jäseniä. Ilmeisesti myös entinen PS-läinen Tommi Rautio sekä FDL-aktiivit Jani Viinikainen, Klaus Elovaara ja Heta Leppiniemi kuuluvat Suomen Sisuun.
Järjestön jäsenten pitää hyväksyä järjestön periaateohjelma siihen liittyessään.
Ko. järjestön periaateohjelma on fasistinen. Se on kopioitu IKL:lta, muilta Suomen 1930-40-luvun äärioikeistoliikkeiltä sekä NSDAP:n ideologi Alfred Rosenbergiltä. Se on rasistinen sekä oikeusvaltion ja edustuksellisen demokratian vastainen. Se on kovin lähellä saksalaisen SS:n ideologiaa, joten rinnastus ei onnu.
Jos Perussuomalaiset haluavat kohut ja tuomiot loppumaan, se onnistuu helposti: heittäkää teihin soluttautuneet Suomen Sisu-laiset, FDL:läiset ja muut äärioikeistolaiset ulos. Nyt vain odotetaan, kuinka moni Sisulainen ja FDL-läinen ehtii saada tuomion ennen kuin te heräätte.
Olen ihmetellyt sitä, miksi Suomen Sisu-laisten ja FDL-läisten toimintaa PS:ssa on suvaittu. Toki heillä on ilmeisesti Timo Soinin hyväksyntä toiminnalleen. Mutta silti kohtuullisen paljon kummastutti, että PS:ssä ei herätty edes kun vajaalla 10%:llä äänistä saatiin 15% PS:n eduskuntapaikoissa.
Kasvatatte kyytä povellanne kun hyväksytte Suomen Sisun ja FDL:n toimijat PS:ään. Se on tänä vuonna koitumassa PS:n tuhoksi.
Ilmoita asiaton viesti
Onko edustaja Tossavaiselle millään muotoa tuttu organisaatio nimeltä Suomen Sisu? SS viittaa tähän putiikkiin ja on yleisesti käytettyä kieltä.
Suomen Sisu on ihan virallisesti todettu natsihenkiseksi järjestöksi ja mainitsemieni henkilöiden jäsenyys siinä ei ole mikään mielipidekysymys.
Tähän muuten sopii varsin hyvin vanha perus-suomalainen kansanviisaus:
’Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa’
Ilmoita asiaton viesti
Jos kirjoittaja leimaa kielletyn järjestön SS toimiin Perussuomalaisia tai niiden jäseniä, niin mielestäni syytös on aika kova leimallisesti.
Mäntylahdella pitää löytyä aika vahvaa näyttöä tekstistään, jos asiasta aletaan tosissaan vääntämään kättä. Eli ei oikein istu tekstiisi jossa otat kantaa oikeuden antamaan tuomioon ja itse syyllistyt herjaukseen samalla.
Jään odottamaan mielenkiinnolla johtaako kirjoituksesi mihin toimenpitseisiin?
Onko Suomen Sisun virallinen lyhenne SS ?
Ilmoita asiaton viesti
Mäntylahti
”Suomen Sisu on ihan virallisesti todettu natsihenkiseksi järjestöksi ja mainitsemieni henkilöiden jäsenyys siinä ei ole mikään mielipidekysymys.”
– Tuota noin. Natsi, natzionale, kansallismielisyys. Onko sinulta unohtunut kokoomuksen tunnus, koti uskonto ja isänmaa? Vai oletko edelleen natsi…
Ilmoita asiaton viesti
Mikko Laaksonen
”SS:lla Ossi Mäntylahti viittaa Suomen Sisu – järjestöön, jonka jäseniä mm. Freddy van Wonterghem, Juho Eerola, Jussi Halla-aho, James Hirvisaari ja Olli Immonen sekä mm. Teemu Lahtinen ovat järjestön jäseniä. Ilmeisesti myös entinen PS-läinen Tommi Rautio sekä FDL-aktiivit Jani Viinikainen, Klaus Elovaara ja Heta Leppiniemi kuuluvat Suomen Sisuun.”
Nythän ei ole kyse siitä mitä Ossi Mäntylahti ajattelee, vaan siitä mitä hän kirjoittaa. Ihan saman ajattelun perusteella mitä Freddy kirjoitti, ei siis mitä ajatteli ja tarkoitti, eikö vaan.
Nuo teidän kirjoituksenne syö Freddyn tuomion oikeellisuuden heti omissa väitteissänne. Vai onko niin että toiset saa sanoa ja toiset ei saa sanoa.
Jos joku heittää Perussuomalaisen puolueen ja sen jäsenten päälle yleisesti SS leiman ja se on argumenttienne mukaan oikein niin oikein ymmärrä mihin perustuu Freddyn tuomio?
Selitättekö ihan selvästi tuon eron?
Ilmoita asiaton viesti
”PerusHannu”: Väännetään ihan rautalangasta. Mäntylahden mainitsemat PS:n politiikot kuuluvat järjestöön nimeltä Suomen Sisu. Siihen on usein nettikeskustelussa viitattu lyhenteellä ”SS”. Suomen Sisun periaateohjelma, joka jäsenten on hyväksyttävä, perustuu Suomen ja Saksan 1930-40-luvun äärioikeistolaisten puolueiden, kuten IKL:n ja NSDAP:n ohjelmiin. Siksi lyhenteen ”SS” alluusio NSDAP:n ”Schutzstaffel” eli SS-järjestöön on aivan oikeutettu.
Selvittäkää nyt hyvät ihmiset itsellenne, mitä teidän puoluetoverinne touhuavat ja mihin he ovat sitoutuneet. Tiedän toki, että Suomen Sisu on piilottanut nettisivunsa, mutta periaateohjelmasta löytyy kyllä googlaamalla tai Wayback Machinella versiot.
Sekä nämä kiihottaminen kansanryhmää-vastaan tuomiot, muilutuspuheet, sotilasjunttapuheet ym. seuraavat lähinnä loogisesti Suomen Sisu – järjestön fasistisesta ideologiasta.
Älkääkä enää teeskennelkö viattomia. Puoluejohtajaltanne Timo Soinilta on jo 2007 kyselty, miksi Suomen Sisu-laiset piti ottaa puolueeseen. Hänellä on ollut jo noin viisi vuotta aikaa perehtyä Sisuun.
Ilmoita asiaton viesti
Mikko Laaksonen
””PerusHannu”: Väännetään ihan rautalangasta. Mäntylahden mainitsemat PS:n politiikot kuuluvat järjestöön nimeltä Suomen Sisu. Siihen on usein nettikeskustelussa viitattu lyhenteellä ”SS”.”
Toivottavasti sinulla on itsellesi ihan riittävän iso kerä sitä rautalankaa. Se mihin on jossain nettikeskustelussa viitattu, ei ole peruste irtonaisena heittona mustamaalaamiseen Perussuomailaista puoluetta ja jäseniä kohtaan. Freddynkään ei auttanut sanoa että tarkoitin asialla ihan toista, oikeus katsoi mitä on kirjoitettu, eikö vain. Se mitä luullaan tarkoittaneen tai on tarkoitettu ei ole peruste sihen että mustamaalaa ketään, lähdettiinkö me tästä liikkeelle. Koska näin minä käsitin jutun ja tuomion käsittelyn tuolla ylempänä ja Freddyn omat sanomisensa asioista.
Eli samat kirjoittamisen lait kai ne tässäkin on, vai oletko tosiaan eri mieltä, jos olet, niin silloin olemme eri mieltä.
Ymmärrän sinun suuren tutkintahalusi Suomen Sisun toimintaan. Minua se ei liikauta ei mihinkään suuntaan. Minä toimin Perussuomalaisissa ja se on ihan eri asia.
Puoluejohto pitää siitä huolen mitä sallitaan ja mitä ei sallita, en minä.
Ilmoita asiaton viesti
Koomisinta näissä persuänkyröissä on tämä omien sanomisten ja tekemisten jatkuva selittely, joka vain pahentaa asiaa.
Miksei voi olla aidosti yksinkertainen ja sivistymätön perusjuntti?
Ilmoita asiaton viesti
”PerusHannu”: Tunnen toki Ossi Mäntylahden, joka on rehti suomalainen mies, joka vastustaa rasismia ja fasismia. Sitä samaa toivoisin teiltä Perussuomalaisiltakin. Tiedän hyvin, että hän tarkoitti lyhenteellä SS järjestöä Suomen Sisu, jonka jäseniä useimmat yllä mainitut Perussuomalaiset ovat.
Suomen Sisun periaateohjelman fasistisuus ja rasistisuus ovat helposti toteen näytettäviä asioita. En tietenkään kevyin perustein nimitä ketään fasistiksi tai rasistiksi. Näytön pitää olla riittävä; esimerkiksi selkeä sitoutuminen rasistiseen tai fasistiseen periaateohjelmaan (esim. Nuiva vaalimanifesti tai Suomen Sisun periaateohjelma) tai sitten vaikkapa tuomio kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tai innokas natsikuvaston ja -sanaston käyttö omissa kirjoitelmissa, kuten vaikkapa useilla FDL:ään kuuluvilla PS:n jäsenillä ja kannattajilla.
Ihmettelen vain syvästi, miksi Perussuomalaisten, kuitenkin tietääkseni demokratiaan ja ihmisoikeuksiin sitoutunut enemmistö suvaitsee näitä fasistisia kyitä povellaan. Jos suvaitsette, tervemenoa ansaitsemaanne kohtaloon historian lehdille Lapuan Liikkeen ja IKL:n seuraan. Niin kauan, kun suvaitsette äärioikeistoa PS:ssä, jatkan samaan malliin. Ja totuuden puhumisesta ei Suomessa yleensä tuomiota saa.
Ilmoita asiaton viesti
Mäntylahden kuten monen muunkin kannattaisi aina avata lyhenteiden merkitys kielenhuoltajien suositusten mukaan, ettei tule epäselvyyksiä…
http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Stockholms_Sp%C3%…
Mäntylahti ei pöyhinnässään ole myöskään huomannut, että tässä samaa vanhaa asiaa vain byrokratian rattaissa pyöritellään. On siis kyse uusinnasta. Lisäksi blogistilta jäi huomaamatta päiväsakkojen määrä teon moitittavuuden kannalta.
Terveisin Kalevi Kämäräinen
Ilmoita asiaton viesti
Mikko Laaksonen
”Tiedän hyvin, että hän tarkoitti lyhenteellä SS järjestöä Suomen Sisu, jonka jäseniä useimmat yllä mainitut Perussuomalaiset ovat.”
En puhuisi rehtiydestä tässsä kohdin mitään.
Muista tuo edustamasi totuus on yhtä löysä juttu kuin sanomasi ”minä tiedän” kun et huomio mitä muut tietävät tai mitä heidän halutaan ymmärtävän lyhenteellä SS.
Kun puhut totuudesta, puhu totuudesta älä vääristelystä.
Mutta ei se mitään sain uuden käsitteen rehtiydestä. Minä en meinaa edustaa tuota rehtiyttä.
Yhtä asiaa jäin ihmettelemään, minne Ossi hävisi ja kun katsoin sinun blogi historiaasi, niin aika vähän löytyi muita kirjoituksia kuin Ossin kirjoitukksiin kannanottoja ja taisi ola yksi kirjoitus, joka koski Timo Soiniin kohdistuvaa kirjoitusta.
Oletteko aateveljiä, ihan vain lähinaapureita, ai niin sanoithan sen jo tunnet ja tiedät Ossin rehtinä..
Oikein hyvää viikonloppua, sain näistä viesteistä sen mitä halusin 😉
Ilmoita asiaton viesti
Aki Mönkkönen
”Kuuluuko mahdollisesti Ben Zyskowicz tähän samaan jengiin? Hänhän oli samoilla linjoilla Halla-Ahon kanssa.
Se on kyllä käynyt ilmi uutisista, että muslimitytön saa tappaa vain muslim”
Zysse on naimisissa muslimin kanssa. Zyskowicz on kovista lausunnoistaan huolimatta pitkän linjan vastuullinen politiikko, jota ei sovi sekoittaa mihinkään persuihin. Sama koskee Rajamäkeä. He toki ovat esittäneet kovia mielipiteitä maahanmuutosta, mutta eivät ole mitään maahanmuuttajavastaisuudella ratsastavia poliitikoita.
Ilmeisesti SS-miehillä on tällainen ”miehuuskoe” saada itselleen tuomio rasistisista kirjoituksista. Vähän niinkuin liivijengeilläkin on erilaisia rikoksia, mitä pitää suorittaa, että pääsee täysjäseneksi.
Perus-Hannu:
”Jos joku heittää Perussuomalaisen puolueen ja sen jäsenten päälle yleisesti SS leiman ja se on argumenttienne mukaan oikein niin oikein ymmärrä mihin perustuu Freddyn tuomio?”
Mitä vikaa tuossa nyt on? Onko näillä kahdella SS:llä jotain oleellisia ideologisia eroja? Jos niin mitä?
Kaikki Perussuomalaisen puolueen jäsenet eivät tietenkään ole sisulaisia eivätkä jaa sen ideologiaa. Jos he kuitenkin haluavat välttää sekoittumista heihin, kannattaa varmaan tehdä selvä pesäero.
Ilmoita asiaton viesti
”PerusHannu”: Ossi Mäntylahti olisi, kuten Kalevi Kämäräinen asiallisesti ehdotti, voinut avata käyttämänsä lyhenteen. Se nyt viittasi Suomen Sisuun, joka edustaa samankaltaista aatemaailmaa kuin tunnetumpi ”SS” eli Schutzstaffel. Suuria erojakin toki on; en esimerkiksi tiedä, että Suomen Sisu olisi aseellinen, sotilaallisesti järjestäytynyt järjestö, vaikka monet sen jäsenet, vaikkapa Jussi Halla-aho ja Teemu Lahtinen leikkivätkin mielellään pyssyillä. Samoin, vaikka pohjaideologia on sama, eräät Suomen Sisun jäsenet ovat syyllistyneet ”vain” kiihottamiseen kansanryhmää vastaan, eivät toteuttaneet ideologiaansa asein SS:n tapaan. Toki, jos Suomen Sisun jäsenet pääsisivät hallitusvaltaan, voisi tapahtua ikäviä asioita. Mutta näinhän ei nyt enää tule käymään.
Ossi Mäntylahden kanssa asumme eri kaupungeissa ja kannatamme vallan eri puolueita. Ideologisestikin olemme politiikan keskiviivan eri puolilla. Meitä nyt yhdistää se, että emme oikein pidä siitä, miten vanhentuneita fasistisia ja rasistisia käsityksiä on puutteellisen historian ja yhteiskunnan tuntemuksen vuoksi elvytetty 2010-luvun Suomessa. Ossi on tehnyt hyvää työtä näiden asioiden esille tuomisessa. Rupeaisittepa tekin Perussuomalaisissa arvostamaan sitä apua, jota yritämme teille tarjota.
Ilmoita asiaton viesti
Arvoisa senaattori Reijo Tossavainen,
Teidän käyttämänne ilmaisut mukasivistyneistö ja mukasuvaitsevaisto ovat jo menettäneet merkityssisältönsä.
Kun on puhe tuomioista, joita on langetettu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan, kysymys on silloin rasistisista kannanotoista.
Aina näiden tuomioiden perusteet eivät ole kovin vakuuttavia, niin kuin ei ole tässäkään van Wonterghemin tapauksessa.
Koko Perussuomalaisten puoluetta ei ole syytä leimata rasistiseksi, eikä toisaalta kaikkia muslimeja raiskaajiksi.
Ihmiset ovat yksilöitä ja länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan ihmisiä arvioidaan yksilöinä, eikä vain jonkin kulttuuriperinteen tuotteina.
Suomen lestadiolaisilla esiintyy pedofiliaa ja insestiä. Emme me voi silti väittää, että kaikki lestadiolaiset ovat pedofiilejä.
Muidenkin lahkojen saarnaajilla on ollut taipumusta seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Uskonnollisten yhteisöjen sisäiset lait saattavat ylittää Suomen lain. Usein tämä kaikki koskee aina sukupuolisuutta.
Poliittisissa puolueissa ajatellaan joistakin asioista samalla tavalla ja joistakin eri tavalla. Kaikki vihreät eivät ole idiootteja, niin kuin eivät ole kaikki perussuomalaisetkaan.
On turha olettaa Ossi Mäntylahden edustavan muuta kuin itseään. Luulenpa, että hän kirjoittaa vain omia näkemyksiään eikä edusta koko puoluetta.
SS-joukot ja natsit ovat toimineet jo paljon ennen monen meidän syntymää, joten on aivan turha rinnastaa Suomen tämänhetkistä politiikkaa 1930-lukuun yhtään missään.
SS tarkoittaa tietenkin tässä Suomen Sisua. Onhan täällä antifasisteja ja muita porukoita ja saahan niitä olla, kunhan eivät riko Suomen lakia.
Herra Tossavainen on hyvin merkittävässä tehtävässä, säätämässä niitä Suomen lakeja.
Ilmoita asiaton viesti
Taas asia, johon ei oikeastaan pitäisi kommentoida mitään. Mutta kolmesta syystä teen sen kuitenkin.
Positiivinen syy. ”Perus”Hannu Kärkkäinen: On usein pitänyt nostaa hattua sinulle. Perussuomalaista minusta ei saa tekemälläkään, siihen teillä on riittävästi sellaisia jäseniä ja kannattajia. Mutta sinun en muista tehneen ensimmäistäkään epäasiallista kommenttia mistään, vaikka muuten sanotkin asiat suoraan. Voisin muotoilla sanani vaikka niin, että kanssasi voisi tehdä yhdessä mitä tahansa työtä.
Negatiivinen syy. Nämä Mäntylahden amok-juoksut ottavat nykyään todella päähän. Yksi revittely vielä kävisi mutta hänellä se tuntuu olevan elämäntehtävä. Kaiken lisäksi, jos nyt välttämättä haluaa v…lla, niin voisi sen tehdä edes jollain tyylillä.
Neutraali syy. En ole kovin perusteellisesti perehtynyt aiheeseen. Mutta van Wonterghemin muut kommentit tuntien lukisin kyseisen yksittäisen lauseen pikemminkin joko ironiana tai sarkasmina vähän tarkastelukulmasta riippuen. Halla-ahoa en arvosta pätkääkään ja Hirvisaartakaan en paljoa kehuisi. Mutta van Wonterghemiä ei kyllä mielestäni voi rinnastaa mitenkään kyseisiin tarkoitushakuisiin kirjoittajiin. Eli kyseessä oli enemmänkin tahaton moka, johon sitten vastapuoli tarttui tarkoitushakuisesti. Ehkä tuomio oli lainmukainen mutta jotenkin muuten prosessi tuntui aika tarpeettomalta.
Ilmoita asiaton viesti
@Mikko Laaksonen:
”En tietenkään kevyin perustein nimitä ketään fasistiksi tai rasistiksi. Näytön pitää olla riittävä; esimerkiksi selkeä sitoutuminen rasistiseen tai fasistiseen periaateohjelmaan (esim. Nuiva vaalimanifesti tai Suomen Sisun periaateohjelma) tai sitten vaikkapa tuomio kiihottamisesta kansanryhmää vastaan”
Aika kevyillä mennään. Mitähän rasistista on Nuivassa vaalimanifestissa? Osaatko nimetä jotain tiettyä kohtaa?
”Ja totuuden puhumisesta ei Suomessa yleensä tuomiota saa.”
Totta – ei yleensä. Halla-aho sai, mutta oikeusprosessi on onneksi vielä kesken.
Ilmoita asiaton viesti
Pirkka Keskinen: Jos ei havaitse Nuivaa vaalimanifestia rasistiseksi, lienee lukutaidoton. Kirjoitelma osoittaa toki Halla-ahon ja kumppanien kirjallista osaamista koska leimattavat ja syrjittäväksi tarkoitetut ryhmät mainitaan vain kertaalleen ja yleensä eri väitelauseissa kuin leimaaminen ja syrjintätoimenpiteet. Siksi kirjoitelmasta ei saa syytettä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Kyllä tässä Suomen Sisun ja Halla-aholaisten ulkopuoliset tahot ovat aivan riittävästi seuranneet ”Nuivien” tekstien vastaanottoa, että tiedämme, miten tekstit vastaanottopäässä luetaan. Viesti osataan kyllä purkaa ja yhdistää oikeat kansanryhmät oikeisiin leimauksiin ja oikeisiin syrjintäehdotuksiin. Harmi toki, että jänismäinen Halla-aho sulki Facebook-profiilinsa, joka antoi hienoa tutkimusmateriaalia Halla-ahon vastaanotosta.
Ilmoita asiaton viesti
Yhtä hyvin voidaan nimitellä KKK-jengiksi Kansallisen Kokoomuksen Kaaderia, joka poliittisesti korrektilla alkuperäisväestön vainollaan pitää yllä hyvinvointivaltion rasismia aiheuttavaa ja individualismia tukevaa ja siten perheitä rikkovaa tukipolitiikkaa, joka on sillä keinoin onnistunut tuhoamaan myös mustan väestön tehokkaammin kuin USA:n rasistinen politiikka aikoinaan.
http://www.youtube.com/watch?v=85OIBOSJTwg&feature…
Ja tietysti Hallituksemme pääpuolueiden KANSALLINEN Kokoomus kaaderi eli KKK ja SOSIALIdemokraattinen puolue ovat yhteisvastuussa tuosta hyvinvointivaltion rasistisesta KANSALLISSOSIALISMISTA.
Näin se homma etenee!
Ilmoita asiaton viesti
Siinä tapauksessa,jos ”SS” viittaa jollakin tavoin natsiaatteeseen, ovat jengin periaatteet muslimien suhteen veljelliset, sillä tukivathan muslimit natseja liittoutuneita vastaan II maailmansodassa. Jerusalemin suurmufti mm. toimitti joukkoineen juutalaisia suurin joukoin keskitysleirille. Hän oikein kinusi roolia natsijohtajilta.
Ovatko muuten islamilaiset valtiot nationalistisia? Entä islam uskontona,onko se protektionistinen? Entä islamilainen tapakulttuuri, onko se rasistinen? Kyllä näistä pitää voida puhua toistaiseksi vapaassa maassa?
Ilmoita asiaton viesti
@Mikko Laaksonen:
Kiitos, aivan kuten arvelinkin; pelkkää mustamaalaamista ilman edes pienintäkään yritystä perustella väitettä. Oletkohan edes lukenut koko manifestia? Siinähän toden totta vaaditaan tasapuolista kohtelua kaikille, etniseen tai uskonnolliseen taustaan katsomatta. Se ei selvästikään sinulle kelpaa, joten veikkaanpa että olet itse piilorasisti.
Ilmoita asiaton viesti
Jaa, olisivatko jotain Ossin puoluetovereita? Kokoomuksellahan on ollut vaaliliittokin aikoinaan IKL:n kanssa. Ei koira karvoistaan pääse.
Ilmoita asiaton viesti