FBI tutkii ovatko Giulianin väittämät Hunter Bidenin sähköpostit Venäjältä
Kyllä minä muistin oikein. Siitä on jo kauan, kun venäläisten vaikuttamisesta Giulianin kautta varoitettiin. Niinkin kauan sitten kuin viime vuonna, kuten WP kertoo artikkelissa White House was warned Giuliani was target of Russian intelligence operation to feed misinformation to Trump:
”U.S. intelligence agencies warned the White House last year that President Trump’s personal lawyer Rudolph W. Giuliani was the target of an influence operation by Russian intelligence, according to four former officials familiar with the matter.”
NBC News: Feds examining whether alleged Hunter Biden emails are linked to a foreign intel operation
Forbes: Reports: FBI Probing If N.Y. Post’s Hunter Biden Email Dump Was Part Of Foreign Influence Campaign
AP: Biden email episode illustrates risk to Trump from Giuliani
AP: Why tech giants limited the spread of NY Post story on Biden
”Facebook used the possibility of false information as the reason to limit the article’s reach, which means its algorithm shows it to fewer people, much the way you might not see as many posts from friends you don’t interact with often. Twitter, meanwhile, blocked users from tweeting out the link to the story and from sending it in private messages.”
”In a Twitter thread, the company’s safety group said that the images in the article included personal and private information in violation of its rules, and said it considered material included in the article to be a violation of its hacked materials policy.”
… Mutta ovatko viestit kuitenkin aitoja?
Tyyliin älkää haukkuko viestin tuojaa …
… nimittäin kuulostaa aikas vakuuttavalta.
https://www.youtube.com/watch?v=RZasrHQeKiY&t=89s
Ilmoita asiaton viesti
Aitoja venäläisiä.
Väitteissä on ihan uskomattomia yksityiskohtia. Viimeisin vastaantullut on se, että Hunter Biden asuu Kaliforniassa ja läppäri oli jätetty korjattavaksi Delawareen itärannikolla.
Ilmoita asiaton viesti
Vastaus kommenttiin 3266793
Point Man elää Delawaressa – keskeinen henkilö tässä keississä.
Ilmoita asiaton viesti
… Viestintuojaan liittyen … tehdäänpä testi: kuka lukijoista on kissa ja kuka koira?
Nimittäin … paljon on väitelty siitä, kummatko on viksumpia, kissat vai koirat. — Oma havaintoni: kun yrität osoittaa jotakin asiaa sormellasi, koira seuraa sormen suuntaa, kun taas kissa jää tuijottamaan sitä sormea. — Ja jos nyt jäät ihmettelemään miten tämä liittyy asiaan … onneksi olkoon, olet kissa.
Ilmoita asiaton viesti
Oli itsestään selvää, että Trumpin tukijoukot tulisivat tuomaan esiin muutamaa viikkoa ennen vaaleja jonkin raflaavan ”paljastuksen”, joka jäisi äänestäjien mieleen ja jolla pyrittäisiin viemään Bidenilta kannatusta. Tällä Yhdysvaltain vaalitaisteluissa jo perinteeksi muodostuneella operaatiolla on sen ajoitukseen liittyvä nimikin: lokakuun yllätys. Demokraateilla vastaava toimi oli Trumpin verotietojen julkistaminen muutama viikko sitten.
Tuskinpa nuo tiedot ovat miltään tietokonekorjaajalta, vaan venäläisiltä hakkereilta. Giulianilla on hyvät suhteet Venäjän hallintoon ja hänet valittiin viestintuojaksi. Bidenin pojan liiketoimet Ukrainassa ovat jo tuttuja aikaisemmista paljastuksista, eikä näillä uusilla ”tiedoilla” liene juurikaan vaikutusta vaalitulokseen. Kirsikkana kakun päällä on, että ”paljastuksia” aiotaan tehdä tipoittain seuraavien vaaleja edeltävien kahden viikon ajan.
Suomessakin hörhöimmät Trump-uskovaiset aikovat elämöidä tällä seuraavat pari viikkoa. Mikko Paunio on jo aloittanut. Paunio pitää tätä tapausta vakavampana kuin Watergatea ja vertaa Bidenia mafiapomoihin. Kertoo siitä, että aikoinaan ilmeisesti joitain meriittejäkin lääketieteen asiantuntijana omannut Paunio on menettänyt täysin arvostelukykynsä ja ajautunut sivuraiteelle hiukan Paavo Väyrysen malliin. Surullista seurattavaa.
Ilmoita asiaton viesti
Hourulan väen ilmastoprofeetta, omakustannekirjailija Paunio on tosiaan ajautumassa samaan seuraan kuin suuret muinaiset Väyrynen ja Hankamäki.
Ilmoita asiaton viesti
Hardware = ”kovo”
Software = ”pehmo”
Delaware = Mitenkähän käy todistajalle?
🙂
Ilmoita asiaton viesti
Nyt oli kova. 😀
Ilmoita asiaton viesti
Menneen maailman IT-kysymyksiä:
Pitävätkö naiset enemmän kolmen ja puolen korpusta kuin viiden ja vartin lerpusta?
Ilmoita asiaton viesti
Pitäisi tutkia, ovatko sähköpostit aitoja ja väittämät totta.
Ei Venäjän osuus lisää tai vähennä totuutta sinänsä.
Argumentaatiovirhe.
Nykyisessä ideologisessa ilmapiirissä argumentaatiolla, logiikalla ja totuudella ei näytä olevan painoarvoa. Jos olet väärällä puolella, olet väärässä. Jos väärä taho on osallinen, kyseessä on valhe. Huh, huh!
Ilmoita asiaton viesti
Ulkomainen vaalivaikuttaminen on vakava rikos. Sen takia New York Postin jutun kirjoittaksi ei ilmeisesti suostunut kuin Emma-Jo Morris, joka ei ole aikaisemmin kirjoittanut yhtään juttua ko. lehteen. Ainakin ensimmäisen Paunion linkittämän Daily Callerin Giulianin haastattelun teki joku ilmeisen kokematon kaveri.
Koko tunkioon ei järkevät ihmiset halua koskea pitkällä tikullakaan.
Ilmoita asiaton viesti
Se voi olla rikos, mutta ei se vaikuta totuusarvoon.
Onko muuten kukaan törmännyt uutisiin, joissa paljastuksen asiasisältö kiistetään tai osoitetaan paikkansapitämättömäksi?
Juhani Pertun linkittämässä mediapätkässä väitetään, etteivät Bidenin, siis vastapuolen edustajat, ole kiistäneet tietovuodon sisältöä.
Muuten, kuinkahan pitkä tai lyhyt tikku riittäisi, jos moinen paljastus olisi vuotanut Trumpista? Ihan vain vertailun vuoksi ja objektiivisen tasapuolisuuden nimissä. Luulen, että uutinen olisi luettavissa myös näillä sivuilla, ja sitä tongittaisiin suurella innolla.
Ilmoita asiaton viesti
Kun yrittää tabletilla katsoa tykkäyksiä, niin tulee tykänneeksi omaa kirjoitusta tahtomattaan, joten sori. Nuo kaksi namikkaa tulisi laittaa enemmän erilleen.
Ilmoita asiaton viesti
Fake newsin sijaan kannattaa kuunnella mitä Steve Bannon sanoo aiheesta
https://www.youtube.com/watch?v=_zhWHsfEa0U&t=62s
Ilmoita asiaton viesti
jep. Tuossa 20:45 kohdilla alkaa tulla sellaista infoa että……
Ilmoita asiaton viesti
Kiitos vinkistä/linkistä. Nyt kytee ruuti jo pahasti. Bannon sanoo tänään australialaiselle sky-tv:n reportterille satelliitin välityksellä mm. että Trump on kutsunut FBI:n johtajan huomiseksi valkoiseen taloon vastaamaan kysymyksiin miksei mitään ole tehty noin vuoteen. Pari senaattoria osallistuu myös kuulemistilaisuuteen.
Läppäri jätettiin korjattavaksi eikä sitä noudettu 90 vrk sisällä joten se muuttui korjaamon omaisuudeksi. Korjaaja avasi läppärin ja nähtyään mitä se sisälsi toimitti sen FBI:lle noin vuosi sitten. Kopioi kovalevyn sisällön kuitenkin ensin jostakin syystä ja toimitti kopion pari kuukautta sitten Giulianille koska mitään ei kuulunut.
Bannon kertoo että muutama päivä sitten päivää ennen Giulianin ensimmäistä podcastia aiheesta hän sai sähköpostin Bidenin lakimieheltä jossa vaadittiin läppäriä takaisin. Se oli kuitenkin lain mukaan korjaamon omaisuutta.
Bannon sanoo että Biden on valehdellut vuosikausia Yhdysvaltojen kansalle. Ei kai hän ja Giuliani uskaltaisi vahingonkorvausvaateiden pelossa esittää näin raskaita väitteitä jos niissä ei olisi perää.
Kannattaa katsoa tuo video.
Ilmoita asiaton viesti
Bannon ja Giuliani luultavasti luottavat siihen, että oikeudessa uskotaan heidän olleen vain hyväuskoisia Venäjälle hyödyllisiä hölmöjä. Suomessa vahingonkorvaukset ovat asianomistajarikoksia, mutta vaalirikos on virallisen syytteen alainen. USA:ssa lienee samaan tapaan. Siksi FBI tutkii asiaa.
Ilmoita asiaton viesti
Bannon, Bannon… eikös se ole sama mies, joka pani pystyyn rahankeruukampanjan Meksikon muuria varten mutta pistikin rahat omaan taskuunsa. Kyllä on varmaan Biden kova valehtelija, kun Bannonin kaltainen luotettava mies niin todistaa.
Giulianin tytär muuten on sanonut äänestävänsä Bideniä. Ehkäpä tyttärellä on jonkinlainen käsitys isänsä jorinoiden laadusta.
Ilmoita asiaton viesti
Eiköhän Steve Bannonilla ole enemmän tietoa asiasta, kuin meillä kaikilla Puheenvuoron kirjoittajilla yhteensä.
Etsin netistä tietoa, ja en ainakaan löytänyt, että Bannon olisi jo tuomittu rikollinen. Syytetty on ja takuita vastaan vapaalla. Se ei kuitenkaan vähennä sitä, mitä hän tietää.
Ilmoita asiaton viesti
Bannonilla voi olla vaikka mitä tietoa, mutta mitään syytä ei ole olettaa, että hänellä olisi jotain luotettavuutta tiedon jakelijana.
Ilmoita asiaton viesti
Eiköhän ammattitaitoiset tutkijat löydä todisteetkin, joten Bannonin mustamaalaamiselle tässä yhteydessä ei ole mitään relevanssia. Kaikki tieto, mikä on löydettävissä todennäköisesti tutkitaan. Se on sitten eri asia, mitä lopulta tuodaan julkisuuteen.
Ilmoita asiaton viesti
En suoraan sanoen ymmärrä sinua. Totta kai sillä, kuinka epärehelliseksi Bannon on osoittanut, on relevanssia, kun arvioidaan, onko syytä olettaa hänen nyt puhuvan totta (semminkin kun kyseessä on vastakkaisen poliittisen suuntauksen ehdokkaan mustamaalaaminen).
Ilmoita asiaton viesti
Ensinnäkään Bannonia ei ole vielä tuomittu, eli pidetään syyttömyysolettama, kunnes toisin todistetaan. Toiseksi, vaikka olisikin tuomittu rikollinen, niin hänellä voi olla tietoja, joista FBI saa hyviä johtolankoja tapauksen syvällisempään tutkintaan. Ja kolmanneksi, vaikka olisikin tuomittu rikollinen, niin siitä huolimatta ilmisellä on aina oikeus muuttaa tapojaan. Hänellä voi lisäksi olla kalavelkoja, jotka haluaa tuoda esille.
Sinänsähän tapauksen kannalta ei ole mitään merkitystä, vaikka täällä Bannonia herjaatkin, koska en usko, että hän mielipiteillemme paljonkaan arvoa antaa. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että varmasti FBI kuulustelee Bannonia tietolähteenä ja hänen esilletuomansa asiat tarkastetaan tarkoin.
Toivon mukaan asia vielä selviää meille median varassa olevillekin, mikä lopullinen totuus on. Ehkä emme kaikkea saa tietää koskaan, eli saattaa olla kansallisen turvallisuuden asioita, joita ei voida tuoda julkisuuteen.
Ilmoita asiaton viesti
on kyllä melkoista menoa nyt tämän aiheen ympärillä , tässä New York postin jutusta ote Trumpin twiitistä :
President Trump on Sunday said the damning information contained on Hunter Biden’s laptop about his business dealings in Ukraine – as The Post revealed last week – is the “REAL DEAL” and cannot be denied.
“Hunter Biden’s laptop is a disaster for the entire Biden family, but especially for his father, Joe. It is now a proven fact, and cannot be denied, that all of that info is the REAL DEAL,” the president wrote on Twitter.
“That makes it impossible for ‘50%, or 10%’ Joe, to ever assume the office of the President!,” Trump continued.
He was referring to a report in The Post last Wednesday that Hunter Biden introduced his father, who was at the time President Barack Obama’s vice president, to a top executive at Burisma, a Ukrainian energy firm whose board he sat on.
The meeting took place a year before Biden called for the ouster of a top Ukrainian prosecutor.
Vadym Pozharskyi, an adviser to the Burisma board, thanked Hunter Biden for the “opportunity” to meet his father in an email sent on April 17, 2015.
The message was found on the hard drive of a laptop that the son allegedly dropped off at a Delaware computer shop and never returned to pick up.
Ilmoita asiaton viesti
Se taisi olla alkukesällä. kun The Lincoln Projectin Rick Wilson sanoi, että demokraattien paras strategia voittaa presidentinvaalit on antaa Trumpin olla Trump. Toisin sanoen Donald Trump on itse pahin vihollisensa.
Kaikki paitsi tosiuskovaiset tietävät, että väitetyn Hunter Bidenin läppärin sisältö on peräisin Venäjältä. Mitä enemmän Trump yrittää käyttää sitä hyväkseen, sitä enemmän touhu inhottaa amerikkalaisia.
Ilmoita asiaton viesti
Lähteet?
Sisältö on peräisin Venäjältä tarkoittaa mitä? Että sisältö ei pidä paikkaansa?
Onko sinulla uutista tai lähdettä, joka kertoisi, että vastapuoli tai jokin muu taho olisi kiistänyt paljastukset tai niiden oikeellisuuden? Todistuksia?
Ilmoita asiaton viesti
Saastuneeseen sisältöön ei pidä kiinnittää mitään huomiota.
Ilmoita asiaton viesti
Tähänkö suuntaan faktan tarkistus nykyään menee; päätä pensaaseen?
Ilmoita asiaton viesti
Vuonna 2015 vastaanotettujen sähköpostien aitoutta ei voi tarkistaa. Tuoreampia voi mahdollisesti osoittaa väärennetyiksi.
Tuosta sinun kommentistasi tuli minulle sähköpostilla ilmoitus ja siitä jäi seuraava merkintä sähköpostipalvelimelleni:
Oct 18 20:15:33 rk10 sendmail[322764]: 09IHF69C322764: from=noreply@uusisuomi.fi, size=2268, class=0, nrcpts=1, msgid=4cab6babcef799226cb8d3aee2d1257f@puheenvuoro.uusisuomi.fi bodytype=8BITMIME, proto=ESMTPS, daemon=MTA, relay=mail-183-211.wpengine.com [23.253.183.211]
(poistin pienempi ja suurempi kuin -sulkeet parista kentästä) Huomaa tuo msgid. Yleensä sähköpostiviesti kulkee useamman palvelimen kautta ja niiden tiedot löytyvät viestin headeristä. Tuo viesti kävi lähettävän ja vastaanottavan välillä:
from pod-113487 (51.175.187.35.bc.googleusercontent.com [35.187.175.51]) by smtp-out-n01.prod.us-east-1.postgun.com with SMTP id 5f8c77fabfed2afaa66a06e5 (version=TLS1.3, cipher=TLS_AES_128_GCM_SHA256); Sun, 18 Oct 2020 17:14:34 GMT
Luotettavin sähköpostipalvelin olisi siis smtp-out-n01.prod.us-east-1.postgun.com, jos haluttaisiin tarkistaa, onko kyseinen viesti käynyt koskaan netissä. On äärettömän harvinaista, että sähköpostin välityspalvelimen lokeja säilytettäisiin 5 vuotta.
Viestin sisältöä ei voi mitenkään tarkistaa, koska sähköpostiviesteissä ei ole tarkistussummaa. Koko kyllä jää talteen lokeihin, mutta se nyt ei ole mikään vaiva saada oikeaksi.
Ainoa mahdollinen päätelmä siis on, että saastuneeseen sisältöön ei pidä kiinnittää mitään huomiota.
Ilmoita asiaton viesti
Noinkohan nyt ne sähköpostit ovat valtaosaltaan vanhempia kuin vuodelta 2015?
Kirjoittamasi on oma näkemyksesi asiasta ja sen totuusarvosta.
Ilmoita asiaton viesti
Oletko siis sitä mieltä, ettei FBI:n pidä tutkia asiaa? Itse ainakin näen erittäin hyvänä, että FBI tutkii asian.
Ilmoita asiaton viesti
Juu on hyvä, että tutkii. Sisältöön ei FBI:nkään juuri kannata kiinnittää huomiota, koska tarkistussummattomien tiedostojen muokkaamisesta ei jää mitään jälkiä, joita ei pystyisi peittämään. Kiinnostavaa sen sijaan on reitti, mitä kautta materiaali Giulianille on päätynyt.
Ilmoita asiaton viesti
Hyvä, että siitä olemme samaa mieltä. Itse en ole IT-asiantuntija, mutta luulisi, että FBI:lta semmoisia löytyisi totuuden selvittämiseen.
Ilmoita asiaton viesti
ei täällä Suomessa nyt mitään tosiuskovaisia ole varmaan suuntaan tai toiseen.
ihan ollaan kaikki jenkkimedioiden varassa ja infoa tulee joka suuntaan niin trumpin puolesta kuin vastaan ja bidenin puolesta ja vastaan
Ilmoita asiaton viesti
Tiedustelu on informoinut presidenttiä Giulianin toistuvista yhteyksistä oletettuun vakoojaan (Derkach).Presidentin henkilökohtainen lakimies ei ole asiasta tietoinen????Giulianin oma arvio Derkachin vakoojan statuksesta on 50/50, koska hän ei voi väittää olevansa ei tietoinen kaverin koulutuksesta
Ilmoita asiaton viesti
Kumpikin puoli tekee kaikkensa, että toinen puoli näyttää huonolta. Kuten Trumpinkin tapauksessa, niin tässäkin kannattaa odottaa lopputulosta ennenkuin tekee lopullisen päätöksen asiasta.
Toki spekuloida voi.
Ilmoita asiaton viesti
Giuliani ja Christie valmensivat Trumpia eka väittelyyn.Sen seurauksena Trumpin käyrä nytkähti alaspäin enemmän kuin minkään yhden tapahtuman takia koko vuonna.Lopputulos tästä sähellyksestä saadaan vasta kun tiedustelun raportit saadaan julkisuuteen.Pidätän hengitystäni.
Ilmoita asiaton viesti
monesti se ensimmäinen johtopäätös on oikea
Ilmoita asiaton viesti
Mutta vain Trumpin mustamaalaaminen saa sijaa, esimerkiksi Suomen medioissa.
Valloissahan tuo lokakampanja Trumpia kohtaan on jo megalomaanista. Vasemmistossahan tuo osataan, eikä moraalikaan ole esteenä.
Ilmoita asiaton viesti
Hyvin harvoin eksyn Fox Newsin youtube-kanavalle, mutta äsken tarkistin, mitä siellä on otsikkojen tasolla aiheesta:
Twitter CEO speaks out after tech giant suppresses NY Post’s Hunter Biden story
Networks will continue to ‘gloss over’ report on Hunter Biden: Jones
The Hunter Biden story is ’very sketchy’: Wallace | FOX News Rundown
Eli kaikkea muuta asian ympäriltä voi uutisoinnissa käsitellä, mutta ei itse ”paljastuksia”, koska ne ovat oletusarvoisesti venäläisten sepitettä ja siten laitonta vaalivaikuttamista. Edes Fox News ei uskalla rikkoa tätä sääntöä. TV-kanavista vain australialainen Sky News, joka on Murdochin omistama, kuten New York Post ja Fox News, on käynyt läpi sepitteitä.
Ilmoita asiaton viesti
Huh huh. No, onneksi Trump-uskovaiset tarjoilevat meille hupia. Ajatusten Kokemäenjoki, europarlamentaarikko Laura Huhtasaari (pers.) ehätti jo aiemmin syksyllä ehdottamaan Yhdysvaltain presidentille Donald Trumpille Nobelin rauhanpalkintoa. Sittemmin samansisältöisen ehdotuksen teki Naantalin valtava henkilö, Ideoitten Ukko-Pekka, kansanedustaja Vilhelm Junnila (pers.). Kumpi kaupunki saa pitää juhlat, jos Trump palkinnon joskus saa? Tältä vuodelta juna meni jo.
Mitä opimme tästä? Saat mitä tilaat? Indeed. Kun äänestät pelleä, saat sirkuksen.
Ilmoita asiaton viesti
Venäjä ja Putin eivät ole Trumpin kavereita vähimmissäkään määrin. Välit ovat olleet jo vuosien ajan enemmänkin jäätävät molemmin puolin.
Hunter Bidenin tekemisistä taas on kohistu jo 2014 alkaen. Taustalla on 100 % varmuudella isäpapan aseman vaikutusvalta osaltaan USA: n päätöksenteossa, jota armollisesti isin suostumuksella poika on käyttänyt hyväkseen varmasti Joen valvonnassa tai tukemana.
Ilmoita asiaton viesti
Uudelta Suomelta olisi mukava kuulla selitys siihen miksi Mikko Paunion kirjoitus aiheesta katosi. Se oli kuitenkin eilisen päivän suosituin ja vieläpä blogiksi poikkeuksellisen hyvin lähteistetty.
Mikäli jäi näkemättä, kopio löytyy https://zi.fi/archive/Rudy%20Giulianin%20paljastukset%20vasta%20raapaisseet%20pintaa%20-%20Kaikkien%20aikojen%20poliittinen%20skandaali%20_%20Uusi%20Suomi%20Puheenvuoro.html
Ilmoita asiaton viesti
Luultavasti siitä syystä kuin edellinenkin: täällä ei saa levittää valheita. Hourulan väen ilmastoprofeetan, omakustannekirjailija Mikko Paunion on nykyään kovin vaikea pysyä totuudessa. Ilmankos se kirjoittaakin ”Oikeaan Mediaan”, jossa myös tuplahinko Hankamäkeä vielä kuunnellaan. Niin ja Leikkaa-liimaa-Lauraa.
Ilmoita asiaton viesti
Kommenttiosastosta oli kaikki tolkun ihmisten kommentit näköjään siivottu pois.
Ilmoita asiaton viesti
Asia on nyt tutkittu ja tulos on selvillä. USA:n tiedusteluorganisaatioiden ”ylipäāllikkö” John Ratliffe: Venäjällä ei ole mitään tekemistä Bidenin sähköpostien kanssa.
https://www.realclearpolitics.com/video/2020/10/19/director_of_national_intelligence_ratcliffe_hunter_biden_laptop_emails_not_russian_disinformation.html#!
Ilmoita asiaton viesti
Ratcliffe sanoo ja tekee tasan sitä mitä Trump käskee.
”John Ratcliffe is the least-qualified director of national intelligence in history—and a staunch partisan as well.”
https://www.wired.com/story/john-ratcliffe-director-of-national-intelligence/
”John Ratcliffe Pledged to Stay Apolitical. Then He Began Serving Trump’s Political Agenda.”
https://www.nytimes.com/2020/10/09/us/politics/john-ratcliffe-intelligence.html
”John Ratcliffe, a Trump loyalist without intelligence experience, sees his job as helping the president and undermining the intelligence community.”
https://foreignpolicy.com/2020/07/16/john-ratcliffe-director-national-intelligence-trump/
”Trump’s spy chief declassified a slew of documents that national security veterans say were part of an effort to boost the president’s Russia claims”
https://www.businessinsider.com/trump-dni-john-ratcliffe-declassifies-russia-documents-2020-10?r=US&IR=T
Ilmoita asiaton viesti
Kyllähän näillä ”faktantarkistajilla” on vastaus kaikkeen. Kun on tarpeeksi tiedustelijoita ja ilmiantajia, niin selityskin löytyy.
Sama käy käänteisesti. Oman agendan ja valheiden valkopesu.
Ilmoita asiaton viesti
Olivatpa erinäiset media/byrokratia kompleksin edustajat Ratcliffesta mitä mieltä tahansa, on selvää että hänellä on tarvittava informaatio saatavilla ja että hän on valmis esittämään väitteen omissa nimissään. Tämän kumoamiseen evät riitä nimettömiin lähteisiin perustuvat vihjailut, mille koko tämä artikkeli perustuu, sen paremmin kuin henkilöön kohdistuva vähättely.
Ilmoita asiaton viesti
Ratcliffella on paljon informaatiota käytössään ja hän käyttää sitä ihan surutta väärin, istuvan presidentin, eikä USAn eduksi. Trump on täydessä paniikissa koska näyttää siltä että Biden voi voittaa vaalit, sillä jos niin tapahtuu joutuu Trump vastamaan tekosistaan oikeudessa. Niinpä hänen uskolliset käskyläisensä, kuten Giuliani ja Ratcliffe, tekevät kaikkensa Bidenin maineen mustaamiseksi jotta Trump saisi jatkaa vielä toiset 4 vuotta Valkoisessa talossa.
Ilmoita asiaton viesti
Osoittakaa väittämä vāäräksi, älkääkö puhu asian vierestä. Jos on näyttöä, sen pitäisi olla helppoa.
Ilmoita asiaton viesti
??? Jos joku esittää raflaavia väitteitä, todistustaakka on väitteen esittäjällä.
Tosiasiassa ei kukaan meistä täällä Puheenvuorossa tiedä, mitä tarkkaan on tapahtunut Ukrainassa tai mihin tuo uusin sähköpostijupakka perustuu, mutta asiaa koskevia arvauksia voidaan esittää sillä perusteella, miten luotettavia väitteiden esittäjät yleensä ovat olleet ja minkälaisia intressejä heillä tällä hetkellä on.
Republikaanien johtama komissio kongressissa totesi muistaakseni pari kuukautta sitten, että mitään todisteita Bidenien rikoksellisista teoista Ukrainassa ei löytynyt. Jos joku trumpilainen hämäräheikki nyt juuri vaalien alla väittää vihdoin löytäneensä todisteet, on yksinkertaisesti järkevää suhtautua väitteeseen epäillen.
Ilmoita asiaton viesti
Kaikkiin väitteisiin tulee suhtautua epäillen. Blogisti esitti raflaavia väitteitä perustuen nimettömiin lähteisiin vailla mitään todisteita tai edes yksityiskohtia. Puuttuuko häneltä todistustaakka? Ratcliff sanoi että hän ei ole nähnyt mitään joka viittaisi Venäjän osuuteen ko. sähköposteissa. On jonkun muun asia osoittaa, että sellaista todistusaineistoa löytyy. Go for it! Toistakaa Muellerin tutkinnat, toivoen erilaista lopputulosta.
Ilmoita asiaton viesti