Hieno juttu. Olenkin jo alkanut ihmettelemään täällä meidän autohallissa kun eräällä naapurilla on jo kolmas pakasta vedetty Tesla, että mikä niitä oikein vaivaa. Nyt alan pikkuhiljaa ymmärtämään.
Kaikkien täyssähköautojen suuri akkupatteri onkin käytettyjen sähköautojen ostajien ja autokauppiaiden todellinen sudenkuoppa.
Kukaan käytetyn sähköauton ostaja ei ole valmis naksamaan kymppitonneja kaikkien akkujen uusimisesta. Akkujen käyttöikä ei ole missään suhteessa auton käyttöikään.
Kun aikaa kuluu, tämä kallis akkuongelma räjähtää otsikoihin ja silmille.
Jokin tässä haiskahtaa. Tuo räjäytetyn Teslan ”omistaja” ei vaikuta lainkaan todennäköiseltä Teslan ostajalta/omistajalta. Videon tekijöiden rallienglantikaan ei oikein vakuuta.
Ääliöt juhlivat, että tuo muka kertoisi jotain sähköautoista yleensä.
Kysehän on USAssa lunastuskuntoon kolaroidusta autosta, joka ostettiin Latviaan, jotenkin korjattuna vai romuna, tarina ei kerro. Latviassa joku seppä sitä kuitenkin sorkki ja autoon laitettiin jonkun muun valmistajan akku. Seuraavaksi löytyi hölmö suomalainen, joka osti itäkätevyydellä fiksaillun hullunhalvan Teslan, joka tilttasi lyhyen (1500km) ajelun jälkeen.
Onko mikään ihme, että valmistaja ei ole kiinnostunut korjaamaan autoa?
_Jostain syystä_ tuo jeppe ei ole kertonut rehellisesti koko Tesla-kauppansa tarinaa.
Yli 3 miljoonaa katselukertaa 9 päivässä.
Ilmoita asiaton viesti
https://www.hs.fi/visio/art-2000008501486.html
Tuossa vähän taustaa tälle spektaakkelille.
Ilmoita asiaton viesti
Saas nähdä alkaako Tesloja räjähdellä enemmänkin. Vaimon kyydissä kolmostiellä välillä Tampere-Hyvinkää eilenehtoolla laskeskelin ohittaneet/ohitetut täyssähköautot.
1
Ilmoita asiaton viesti
Itse video on ammattilaisten käsialaa – kommentteja yli viisi tuhatta, kaikki ylistäviä.
Ilmoita asiaton viesti
Hieno juttu. Olenkin jo alkanut ihmettelemään täällä meidän autohallissa kun eräällä naapurilla on jo kolmas pakasta vedetty Tesla, että mikä niitä oikein vaivaa. Nyt alan pikkuhiljaa ymmärtämään.
Ilmoita asiaton viesti
Kaikkien täyssähköautojen suuri akkupatteri onkin käytettyjen sähköautojen ostajien ja autokauppiaiden todellinen sudenkuoppa.
Kukaan käytetyn sähköauton ostaja ei ole valmis naksamaan kymppitonneja kaikkien akkujen uusimisesta. Akkujen käyttöikä ei ole missään suhteessa auton käyttöikään.
Kun aikaa kuluu, tämä kallis akkuongelma räjähtää otsikoihin ja silmille.
Ilmoita asiaton viesti
En tiedä mitä juutuuppi maksaa noille mutta luulen että tekee tolla videolla hyvän tilin.
Ilmoita asiaton viesti
Jokin tässä haiskahtaa. Tuo räjäytetyn Teslan ”omistaja” ei vaikuta lainkaan todennäköiseltä Teslan ostajalta/omistajalta. Videon tekijöiden rallienglantikaan ei oikein vakuuta.
Ilmoita asiaton viesti
Laitoin kommenttiosioon toisenkin linkin HS:n Visio sivulle. Tuskin HS:n toimittajat julkaisivat jutun, jos taustoja ei ole tarkistettu.
Ilmoita asiaton viesti
Joo, ulkonäkö voi hämätä. Ei oo edes kaulahuivia silleen oikeesti kietaistuna kuten odottaisi Teslan omistajalta.🤭
Ilmoita asiaton viesti
Ääliöt juhlivat, että tuo muka kertoisi jotain sähköautoista yleensä.
Kysehän on USAssa lunastuskuntoon kolaroidusta autosta, joka ostettiin Latviaan, jotenkin korjattuna vai romuna, tarina ei kerro. Latviassa joku seppä sitä kuitenkin sorkki ja autoon laitettiin jonkun muun valmistajan akku. Seuraavaksi löytyi hölmö suomalainen, joka osti itäkätevyydellä fiksaillun hullunhalvan Teslan, joka tilttasi lyhyen (1500km) ajelun jälkeen.
Onko mikään ihme, että valmistaja ei ole kiinnostunut korjaamaan autoa?
_Jostain syystä_ tuo jeppe ei ole kertonut rehellisesti koko Tesla-kauppansa tarinaa.
Ilmoita asiaton viesti