Opastusta mielenterveyteen

Opastusta mielenterveyteen

Michael Gardner, 30 vuotta perhepalvelua, listaa useita asioita, joita olisi itse kunkin hyvä käydä läpi ollaksemme omavaraisempia, kykenevempiä hallitsemaan itseämme, kun niitä haasteita pukkaa tulemaan. Poimin neuvoista vain osan, koska syömiset, lepomme, liikuntaharrastus -tarpeet on käsitelty moneen kertaan. 1.  Luo suhteita ihmisiin, taivaaseen, joille voi puhua  2. Kirjoita päiväkirjaa, ajatuksistasi, kokemuksistasi. Kirjoita kolme asiaa, joista olet päivän aikaan voinut olla kiitollinen. 3. Vietä aikaa luonnossa.  4.  Sano ei, kun sinulla on tarpeeksi tekemistä.  5. Minimoi sosiaalisen median käyttöä. 6. Käännä yksikin kielteinen ajatus myönteiseksi. Ajatuksiaan voi jokainen kontrolloida.7  Muista, että monet oikeasti rakastavat sinua.  8.  Älä kanna kaunaa, anna ihmisille anteeksi, itsellesikin, kun olet mokannut.  Jokainen voi korjat elämäänsä, jos ei tänään niin huomenna – tuttu savolainen viisaus.
+1
TuomoIsokangas
Perussuomalaiset Nokia

Psykiatrinen sairaanhoitaja, kaupunginvaltuutettu Nokialla, käräjäoikeuden lautamies. Harrastukset kalastus, metsästys, koirat sekä uinti.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu