Mielenkiintoista toimintaa!

Noin kolmen viikon ajan, minun on ollut vaikea päästä sivuille kommentoimaan. Useita kertoja kun olen yrittänyt, on kuvan kaltainen ilmoitus ilmestynyt koneeni näytölle. Joskus olen yrittänyt toista tuntiakin päästä kommentoimaan mielenkiintoiseksi kokemiani blogikirjoituksia, onnistumatta siinä. Samaan aikaan olen laittanut merkille, miten blogeissa joihin olen halunnut kommenttini antaa, ovat kommentit lisääntyneet. Eli vika ei johdu palstasta, vaan jostakin muusta! Samoin kaikki muut internetsivut aukenivat koneellani normaalisti, vain Uuden suomen sivut takkusivat!

Viime torstaina tuli pitkästä aikaa naapuritalon tuttu kaveri käymään, hän seuraa kirjoituksiani ja sivuja muutenkin, vaikkei itse pidäkään blogia sivuilla. Kerroin hänelle ongelmasta ja kysyin oliko hänellä ollut vastaavia ongelmia? Hän vastasi ettei hänellä vastaavia ongelmia ole ollut ja ihmetteli asiaa. Muutaman tunnin istuttua kaveri lähti kotiinsa ja menin taas koneelleni ja nyt koko illan Uuden suomen sivut toimivat normaalisti. Siis ensimmäistä kertaa noin kolmen viikon aikana, sivut toimivat ilman häiriöitä! Samoin häiriöt ovat loppuneet tapahtuman jälkeen!

Nyt ihmettelen häiritsevätkö maamme viranomaiset kirjoitteluani ja mietin myös että kuunnellaanko kotiani? Kaikki viitteet molempiin asioihin ovat olemassa! Ja kysyisinkin onko jollain muullakin ollut vastaavia ongelmia?

Ukkram09
Helsinki

Helsinkiläinen Taidemaalari joka kirjoittaa valtion erityistoiveesta yhteiskuntaa ja kansanterveyttä parantavia kommentteja ja blogeja.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu