Pitkäaikaisen vainon kohteena!

Olen aikaisemminkin ottanut esille, miten olen joutunut lähes kahdeksan vuoden vainoamisen kohteeksi eräällä nettipalstalla. Siis todellakin muutamaa viikkoa vaille kahdeksan vuotta on tätä vainoamista kestänyt. Olen vuosien saatossa poistattanut satoja viestejä tältä palstalta ja ilmoittanut joka kerta asiasta myös poliisille palstan kautta. Siitä huolimatta tämä vainoaminen vain jatkuu!

Joitakin vuosia sitten aloin saada myös puhelimeeni näitä häirikkösoittoja, ainakin kolmesta eri tuntemattomasta numerosta. Nyt juuri äsken sain taas tällaisen soiton ja siellä ensin haukuttiin minua nimeltä ja sen jälkeen alettiin uhkailemaan lapsiani!

Soitin hätäkeskukseen ja kysyin mitä tehdä tällaisessa tilanteessa? Hätäkeskuksesta sanottiin ettei asialle voida tehdä mitään, eikä tuntemattomasta numerosta soittavaa pysty kuulemma selvittämään. Sanottiin vain että jos joku epämääräinen henkilö tulee kotiovelleni tai kotipiiriini, voin silloin soittaa poliisit paikalle. 

Kysyin uudestaan että eivätkö he todella pysty selvittämään soittajaa ja hätäkeskuksesta sanottiin etteivät he todellakaan pysty selvittämään soittajaa! Siis nykyaikana ja nykytekniikalla ei muka pystytä selvittämään soittajaa, väittää hätäkeskuksen päivystäjä! Mitä luulette lukijat, puhuuko hätäkeskuksen päivystäjä omiaan?

Olen aikaisemminkin ottanut esille myös joutuneeni viranomaisten ja poliisin vainon kohteeksi ja uskoisin että tätä minun ja lasteni uhkailemista ei haluta selvittää ja siihen puuttua ja siksi hätäkeskuksen päivystäjä antoi minulle tällaiset tiedot! Mutta silloin kun kyseessä ovat minun lasteni uhkailemiset, ei asia ole enää leikin asia, sen varmaan ymmärtää jokainen aikuinen ihminen!

Ukkram09
Helsinki

Helsinkiläinen Taidemaalari joka kirjoittaa valtion erityistoiveesta yhteiskuntaa ja kansanterveyttä parantavia kommentteja ja blogeja.

Ilmoita asiaton viesti

Kiitos!

Ilmoitus asiattomasta sisällöstä on vastaanotettu